de Kilo's

Nu ruim 20 weken zwanger en nog niet aangekomen. Ook niet afgevallen trouwens... Vind het prima zo. Had nog een paar kilo (3 a 4) 'over' van de vorige zwangerschap dus die hoeven er nu niet meer bij denk ik maar. (vorige keer was ik met 20 weken wel al ruim 2 kilo aangekomen, heb het even gecheckt in mijn dagboekje).
Die paar vetrolletjes die ik had zijn wel veranderd in een mooi rond buikje.

ik ben ook niet heel groot (1.68) maar bij mij zie je echt nog niet heel erg veel. Het begint nu - eindelijk- wel te komen. Ik schijn vrij ontwikkelde buikspieren te hebben waardoor het niet zo snel gaat.
Ik ben nu bijna 4 kilo aangekomen en nu bijna 24 weken.

Mijn man gister: hmmm..ik had echt verwacht dat jij echt superbol zou worden dat valt me echt alles mee. Maar ach. je hebt nog ff"

Fijn schat..dankje....

Ik ben 1.67 lang en zit nu op mijn 21/22ste week en ben 7 kilo aangekomen... Best wel veel ik woog hiervoor maar 54 kilo en nu al inmiddels 61.6 k... Het ziet er naar uit dat er alleen maar meer kilo's gaan komen. Ik woog op mijn aller zwaarst 56 kilo.

Maar its all voor my baby ;)

Ik had altijd een lichaam waarbij je kon eten wat je wilde maar nooit aankwam, totdat ik zwanger werd van nummer 1. Ik at niets vreemds of veel extra;s maar kwam 25 kilo aan. Bij nummer 2 kwam ik 15 kilo aan en nu bij nummer 3 ben ik al 12 kilo af gevallen en dus weer bijna op het gewicht voor nummer 2 haha.

Want wat ik ook doe kwa dieet, die kilo's willen er niet af. Maar nu ik zwanger ben wil ik er ook niet te veel van af hebben. Mag nu wel iets minder worden.

Ik ben trouwens 23w en 4d

Mijn man geeft aan nog niet te kunnen zien dat ik zwanger ben, bij de eerste twee was dit al lang het geval

Terug
Bovenaan