de kilo's

Hallo dames,

Wat doen jullie om de vele kilo's kwijt te raken? Zijn jullie weer aan het sporten geslagen? Je mag natuurlijk niet afvallen als je BV geeft, maar bij mij past geen enkele broek van voor de bevalling, wat vrij irritant is.. :)
 
sorry ik heb geen tip ik zit nu 8 kilo onder mijn begin gewicht was maar een kilo of 6 aangekomen chloë woog al 9 pond dus was het allemaal zo kwijt gelukkig
 
Hier ook begonnen met kilo's kwijt raken...
Ik eet gewoon een stuk minder (niets snoepen en minder (maar wel genoeg) tijdens maaltijden, en probeer te bewegen...wanneer ik er tijd voor heb met twee kleintjes :)
Ik dacht ook altijd dat je niet mocht afvallen als je BV geeft maar ik wilde toch erg graag beginnen...en toen ik op internet zat te neuzen blijkt dit dus helemaal geen probleem te zijn! zolang je maar zorgt dat je wel je voedingsstoffen binnenkrijgt!
Ik ben na mijn eerste ook bijna 15 kg afgevallen en nu moet ik ruim 10 kg tot ik weer op mn gewicht zit.
Ze zeggen dat bv wel helpt en na de 3 mnd begint mee te helpen met afvallen.
Ik ben nu 2 weken bezig en bijna 2 kg er af!
succes!
 
pppfff, de kilo's. ik ben de kilo's van deze zwangerschap wel kwijt, was er maar 6 aangekomen en rayen was al dik 4 kilo bij de geboorte, maar de overige kilo's die ik nog over had van m'n oudste zoon? die heb ik nog steeds helaas, en dat waren er 22......
 
ik krijg de kilo's er helaas ook nog niet af maar hoop als ik 17 sept weer begin met werken dat dat ook meehelpt en ik ga bij de fysio meedoen aan een conditie groepje...maar het blijft een strijd en ook ik pas nog niet in mijn broeken.
nu heb ik altijd al een overgewicht gehad maar het zou toch fijn zijn om een aantal kilo's kwijt te raken
 
helaas geen tips, was 5.4 kilo aangekomen in mijn zwangerschap en nu na 14 weken er die er al weer af plus 4,6 kilo extra.
heb al heel wat nieuwe kleren moeten kopen en helaas eten alsof ik nooit genoeg heb.
 
Ik ben van het april forum. Ik heb ook een probleem met de kilo's. Heel langzaam val ik wat af maar ik pas mijn broeken ook nog steeds niet. Sporten staat mijn hoofd echt nog niet naar, ik ben zo verschrikkelijk moe. Ik zou niet weten waar ik de energie vandaan zou moeten halen.
 
Terug
Bovenaan