de kinderwagen........

Hey meiden,

Hebben jullie dat nou ook......dat de bak van de kinderwagen eigenlijk al te klein is?
Onze jochem is woensdag 8 wkn en al 60 cm!!!!
En nu word de bak dus eigenlijk echt al te klein.......
Onze Floortje lag met 10 wkn ook al in de wandelwagen....die we toen hadden kon helemaal plat dus dat was opzich niet erg.
Die we nu hebben kan ook helemaal plat enzo dus ja.......
Vind het jammer maarja als ik naar de groeicurves kijk van floortje en jochem is hij al 3 cm langer dan floortje met 8 wkn en bijna 500 gr zwaarder....
big boy dus gelukkig is ie zo lang anders zou het een dikkertje zijn.......
Heb nu eenmaal lange kindjes......
Hoe zit het bij jullie?

liefs louise

Hier past kyan er nog makkelijk in. Kep de maxi cosi Mura en de wandelwagen is ook echt voor als ze wat ouder zijn.

Hier kan het ook nog makkelijk! Gelukkig maar, want zou lekker zijn als ie nog een paar maanden gewoon kan liggen!
Ben wel benieuwd wat voor wagen je hebt? Heeft die zo'n klein bakje? Denk dat ide van mij wel 80cm is.
Wel een grote vent al zeg! 60 CM!

die van ons is 75 cm maar daar komt bij dat ons manneke schuin moet liggen ivm zijn reflux tja...... we zien het wel.
Hoop dat het nog ff kan maar ben er bang voor......

nee ik heb een grote bak, heb ik bij aanschaf op gelet, zeker ivm met wind vind ik dat wel belangrijk!!
ik zou hem proberen te laten liggen, veel ruimte hebben ze niet nodig, zolang de beentje maar gestrekt kunnen worden zonder klem te liggen,,haha
en ja jongens gaan harder, hier dus juist andersom nu,, ook ff wennen ;-)

Hier past Connor nog wel even in hoor.... denk een maandje of 2 / 2,5. Hij is nu 7 weken en 56 cm.
Met het wiegje hetzelfde verhaal, nog heel even heel erg genieten en dan moet ie echt weer het zolder op. En die kan dan gaan wachten op evt.
kleinkinderen (shock!). Daar hebben mijn ouders ook zo lang op gewacht (mijn broer wilde de wieg niet). Nu al weemoed...... ;'-(

Noa is nu 14 weken en ligt sinds een week in de kinderwagen, kan ook helemaal plat vooral ze slaap en anders ´zit´ ze half liggend, wij hebben de bugaboo cameleon.
Ik vind het ideaal, want ook haar bak werd te klein en alleen de maxicosi vind ik ook niet alles.
En het belangrijkste dat Noa het ook erg leuk vind!

Terug
Bovenaan