de kinderwagen........

Idd dan was noa met haar 8 weken ook een flinke dame hihi.
Nou en weet je wat het ook is onze jochem vind het ook echt niks meer in de kinderwagen bak!
Hij wil alles zien enzo dus ja......probeer het nog ff vol te houden maar wat je zegt ze moeten het ook wel leuk blijven vinden.

Wij hebben een maxi cosi Mura 3 model 2011
En daar zit een flinke bak bij
En Ethan kan met zijn 8 weken er nog altijd in ook al is hij ook een big boy(lengte precies weet ik dinsdag)

hier ook al de wandelwagen hoor!!
al een week lang kan alicia haar benen niet meer strekken in de bak. nu dus de wandelwagen en het is een groot succes! heerlijk vind alicia het lekker praten en rond kijken

Wij hebben een Mutsy Slider en de bak kan ook zeker nog even mee, gelukkig ook maar, beetje zonde anders.

Voorkeur ging ook uit naar een wagen die hoog is, omdat we beiden langer zijn dan 1.80.
Mutsy voldeed aan alle eisen, ook een grote reiswieg dus.

hier het zelfde probleem.
pascal is een flinke.
was met 5 weken al 57 cm.
Het wordt wat krapjes in de wagen. ook aan de zijkant. hij is een druk manneke en zwaai graag met armen en benen. nu slaat en trapt hij vaak op de rand van de wagen.
vanmorgen hem in bad gedaan, en ook daar trapt hij op deachterrand van het bad.
de wieg, hij pakt aan beidde kanten de wanden van de wieg (heb zo'n rotan wieg) en trekt er kei hard aan. ik hoor t kraken snachts.
onze mini hulk, hihi.
dinsdag weer meten en wegen op het cb.
mijn schoonvader was een lange man, over de 2 meter. mijn broer is 2 meter. wie weet volgt pascal hun op.

Terug
Bovenaan