de kinderwagen

Wij hebben een hele ouwerwetse kinderwagen die we krijgen van mijn schoonouders. Zit al een tijdje in de familie en ik vond hem heel erg mooi :)
Alleen moeten we nog iets "veiligs" verzinnen voor in de auto.

wij hebben nog een wagen waar mijn zoontje in zit.
we zijn allen even aan het kijken hoe we het dan gaan doen want als de kleine is geboren dan is mijn zoontje 22 maanden
en hij zou dan niet steeds willen lopen.
wij kijken nu naar zo mee rijplankje of dat dan een optie is

Ik wil heel graag een bugaboo. Nou gaat me tante naar the states en ze gaat kijke of ze daar wat goedkoper zijn. Maar we will see. Ik ben wel aan het verder kijken, maar weet t nog niet.

Wij hebben ook nog een wagen waar me dochter in ligt.. Moet alleen juist nu op zoek naar een duowagen aangezien me dochter in juli 18maanden is... Wat een geld werk joh die dubbele wagens!!

Maar goed, maxicosi en al dat soort spul hoeven we deze keer niet meer te halen hahaha

We zijn er denk ik ook wel uit, mits hij in de auto past.

We gaan voor de Easywalker Sky. We lopen dagelijks met de hond in het bos achter ons huis, deze wagen schijnt probleemloos mee te kunnen.

mijn wagen wat na 3 kindjes versleten dus ben nu op marktplaats op zoek naar een bugaboo, ik vind een nieuwe veel te duur, dus dan maar via marktplaats
groetjes

Wij willen de Joolz earth elephant grey. Die is zo stoer! Een vriendin heeft ook een Joolz en ik heb in de herfstvakantie al een testwandelingetje gedaan. Loopt heerlijk :) Daarnaast kun je hem ook heel compact opvouwen. Hoeven we tenminste niet gelijk een stationcar te kopen!

Terug
Bovenaan