de kinderwagen

Tja mijn audi A3 is wat dat betreft wat lastig (3 deurs) maar de audi A6 van mijn ventje daar en tegen heeft alles wat we nodig hebben om ons kindje veilig te vervoeren :D
Nu alleen nog de kinderkamer in orde maken hahaha. Dan hebben we alles rond voor de kleine komt :D

Wij moeten ook nog een andere auto.. Ik rijd nog steeds in mijn 3deurs corsa en aangezien ik klein ben, kan ik achter de passagierstoel (gebukt) staan om de kleine in te snoeren in haar stoel. Mijn man heeft er wat meer moeite mee hahaha. Wij willen de ford focus station, aangezien er wel een duowagen in moet passen..

En indd.. Jasmijn moet nog verhuizen naar de achter kamer, dus we hebben nog 2 kinderkamers te fiksen... Gelukkig hebben we nog een half jaar hahaha

Van t weekend de nieuwe auto opgehaald een Ford Mondeo station, dus plek zat!

Wij hebben de Joolz antraciet grijs besteld, wij vinden de Joolz mooier qua vorm dan de boogaboo, maar dat is puur smaak....en wij krijgen de wagen van mijn ouders.

Zelfs babykamer is besteld, liepen we zo tegenaan!!

En volgende week met mijn schoonouders op pad voor een box, krijgen een stokke triptrapstoel en aankleding, voedingskussen etc etc...dus we worden enorm verwend aan alle kanten!

vond t erg raar de eerste keer in een babywinkel, maar hoe vaker je er komt hoe leuker het is..

Terug
Bovenaan