De kleding van je man

Wie koopt de kleding van je man? Hij zelf of jij? Waar wordt de kleding van je man gekocht? Geeft je man veel om zijn kleding? Gaat ie met de mode mee?

Ik koop meestal de kleding voor mijn man. Mijn man geeft zelf niet veel om kleding. Ik vind het wel makkelijk, want ik koop wat ik leuk vind voor hem. Hij is er meestal tevreden mee en trekt het ook aan, mits ik het bovenaan op de stapel in zijn kledingkast leg. Hij pakt nl. alleen wat bovenaan ligt hihi. Ik koop het meestal bij Jeans Centre of WE of ik bestel bij esprit.nl. Ik koop niet vaak iets voor hem, omdat ik het leuker vind om kleding voor de kids te kopen (ooooo, klinkt best erg haha).

Ben benieuwd naar jullie mannen!
Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle,

Ik koop dus de kleding van mijn man, hij vind het totaal niet boeiend om het te kopen. Ik koop vaak z'n kleding bij de C&A en bij de Takko of Primark. Hij is namelijk niet erg zuinig op z'n kleding dus vandaar dat ik nooit dure kleding koop!

Zelfs z'n schoenen haal ik voor hem haha, hij past ze thuis en dan breng ik ze ook nog terug als ze niet goed zijn. Ik ruil alleen niets.....als hij het echt wil hebben zal hij toch even mee moeten!

Groetjes
Angel

Mijn man kiest zijn eigen kleding uit. Hij vind het wel fijn als ik mee ga zodat ik kan zeggen of het staat of niet maar ik hoef er echt niet mee aan te komen dat ik zijn kleding ga shoppen. Heel af en toe als ik zoals Linda zegt een leuke trui of overhemd zie dan vind hij het wel leuk als ik dat meeneem maar als het tijd is voor nieuwe kleren dan gaat hij zelf shoppen.
Hij haat winkelen dus hij doet het snel en niet vaak maar als hij het doet komt hij meteen met een paar tassen thuis en is de rekening leeg. Hij koopt altijd bij 2 vaste winkels die volgens mij alleen hier zitten. Hij koopt vaak dezelfde merken zoals Gant, Ralph Lauren, G-Star ed. Maargoed zoals ik al zei... Dit doet hij lang niet elke maand. Schoenen heeft hij ook altijd van het zelfde merk zeker als het om zijn werk gaat (schoenen voor onder zijn pak). Pakken koopt hij ook altijd bij dezelfde winkel. Kortom een echte man die geen idee heeft hoe leuk shoppen eigenlijk is hahahahahaha!

gr.Ing

Ik koop altijd voor Dennis, heel soms gaat hij mee.
En modebewust zijn we allebei niet hahahahhaa.
En de kinderen, ja die lopen er super bij en wij iets minder hihi

groetjes Maris

hoi hoi,
grappig om dit te lezen.
Hier ook een niet zo mode bewuste man. Hij wil er wel verzorgd uitzien, maar geeft er niet veel om waar zijn kleding vandaan komt. Winkelen is aan hem ook niet besteed. Hij heeft een paar winkels waar hij dan meteen alles koopt. Hij koopt zelden kleding maar dan wel meteen doelgericht veel tegelijk :)
Af en toe neem ik wel eens wat voor hem mee, maar dat zijn dan alleen witte T-shirtjes voor ergens onder of simpele truien hahaha de rest regelt hij zelf.

groetjes Tamar

Hey war een leuk onderwerp!!!

Hier gaat manlief altijd samen met mij om zijn kleding.
En hij is niet merkbewust maar wil wel met de mode mee. En...hij vind meestal de merkkleding wel het mooist.
Ik moet zeggen dat zijn kleding altijd een stuk duurder is dan de mijne. Ik heb eigenlijk zelf nooit merkkleding aan. Maar gelukkig doet hij lang met zijn kleding omdat hij het alleen het weekend en soms 's avonds aan heeft.
Hij heeft dus duurdere kleding maar ik heb meer kleding dus het is hier wel eerlijk verdeeld.
Maar ook hier weet manlief neit hoe LEUK shoppen eigenlijk is dus als we voor hem om kleren gaan is het snel snel snel. Meestal dus ook bij dezelfde winkel. Maar die winkel heb je volgens mij alleen in dit gedeelte van het land. Smit mode.

Groetjes Marianne

Hey war een leuk onderwerp!!!

Hier gaat manlief altijd samen met mij om zijn kleding.
En hij is niet merkbewust maar wil wel met de mode mee. En...hij vind meestal de merkkleding wel het mooist.
Ik moet zeggen dat zijn kleding altijd een stuk duurder is dan de mijne. Ik heb eigenlijk zelf nooit merkkleding aan. Maar gelukkig doet hij lang met zijn kleding omdat hij het alleen het weekend en soms 's avonds aan heeft.
Hij heeft dus duurdere kleding maar ik heb meer kleding dus het is hier wel eerlijk verdeeld.
Maar ook hier weet manlief neit hoe LEUK shoppen eigenlijk is dus als we voor hem om kleren gaan is het snel snel snel. Meestal dus ook bij dezelfde winkel. Maar die winkel heb je volgens mij alleen in dit gedeelte van het land. Smit mode.

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan