Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maik heeft dus een hekel aan shoppen. Meestal neem ik het mee behalve broeken en schoenen, want dat moet ie echt zelf passen. Meestal ga ik naar de WE of naar Open 32 voor Maik.
Mijn man heeft denk ik net als bijna alle mannen ook een hekel aan shoppen. We gaan meestal naar de Bijenkorf voor hem, daar zijn alle merken die hem aanspreken. Voor schoenen gaat hij altijd naar van Aerendonk, hij heeft erg slechte voeten en draagt altijd van Lier of van (Floris) Bommel.
Wj gaan meestal twee keer per jaar echt uitgebreid shoppen. Zijn kleren kopen we dus altijd samen. Hij gaat redelijk met de mode mee, maar heeft wel zijn eigen stijl. Hij draagt bijvoorbeeld altijd een overhemd. Alleen als we op vakantie zijn trekt hij een tshirt aan, maar verder wil hij altijd een overhemd aan. Hij is niet echt van de merken. Meestal slagen we bij American Today, We, H&M, dat soort winkels.
Als ik wat leuks zie voor peter dan neem ik het voor hem mee. Maar hij koopt het ook zelf en weet ook echt wel wat leuk is.
Hij vindt shoppen net als ik heerlijk alleen hebben we er gewoon te weinig tijd voor. Afelopen juli waren we 12,5 jaar getrouwd en had mijn moeder als verrassing een hotelvoor ons geboekt voor een weekendje.
We hebben toen heel de zaterdag lekker geshopped echt super.