De kledingkast....

Zo, dat is een goedgevulde kast. Haha. Dean heeft heeeel veel kleertjes gekregen van de buurjongetjes. Echt niet normaal. Het begint bij maatje 86. Als Dean in die maat zit hoef ik niets meer te kopen.

Groetjes,
Nelly.

Waarom kan ik niet zien hoeveel kleren Fabio heeft??????????

groetjes pally

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWW

Wat veel kleren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zou haast denken dat ik weinig heb........ 3 korte en 4 lange broeken, stapeltje truitjes, stapeltje tshirts, en that`s it!!!!

ik heb ook denk ik maar de helft zelf gekocht... de rest heb ik van m`n broertje die een jaar ouder is als william.....

dussssss maar wel leuke dingen hangen erbij!!!

kusje wendy en william

hallo dan..!! wat en kast vol.
hier ook lang niet zoveel,al is de verleiding groot.
Ik heb al vaak gehad dat ze iets maar 1 of twee keer aan heeft gehad.bijv omdat het dan weer zomers was en dan weer bijna herfst weer.dus ik heb van alles een stapeltje zeg maar.
Ook omdat ik soms nogal een dure smaak heb.
gelukkig doet ze nou weer wat langer met haar kledingmaat.
gr piewie

Zóo ik dacht dat wijj veel hadden, haha! Dat ziet er goed uit Fabio...
Heb je dan ook nog een zolder vol met te kleine kleertjes?
Ik heb al 1 doos opgeborgen, per maat, en we gaan vanaf 44 dus tel maar na ... je weet maar nooit, of we ze nog eens nodig hebben, hehe.

Nee wij weten zeker dat er geen brusje meer voor Fabio komt (dat kan intussen ook niet meer).
Ik heb een vrouwtje gevonden die  inmiddels bevallen is van een zoon en haar zus is ook net bevallen van een zoon. Ook de oma's willen een complete babyuitzet in huis hebben geloof ik!
Zij kopen alles van mij over zodat Cissy weer kan gaan shoppen!!!! ik hoef maar te bellen en ze komen alles ophalen.
Mooi toch??

Groetjes van Cissy

Wauw!!! en mijn mama maar zeggen dat ik veel heb, nou ja heb ik ook, nieuw en van mijn grote zus. Maar jij hebt wel heel veel.
Nou ja wij vrouwen houden wel van een goed geklede man hoor!!!

dikke kus van Linde.

Was nog even wakker maar ga nu weer slapen, truste!!

Terug
Bovenaan