de kleine voelen

Hallo meiden,
Ik vroeg me af of iedereen inmiddels de kleine dagelijks voelt.
Ik heb zelf een tijdje alle dagen gerommel gevoeld,maar sinds een week of 2,3 voel ik eigenlijk niets meer. Het gaat wel goed met onze kleine,want ben pas bij de verloskundige geweest.Volgens haar heb ik teveel stress omtrent de zwangerschap en mijn werk wat maakt dat ik de kleine niet voel. Het maakt het me wel erg onzeker ook al hoor ik van veel mensen dat je nu ( ben ruim 21 weken) nog niet iedere dag de kleine hoeft te voelen.Ik vind het ook erg jammer dat mijn man nog niets heeft kunnen voelen.
Ik heb nu het advies gehad om 2 weken rustig aan te doen om zo de stress te verminderen en hopelijk voel ik de kleine dan weer snel.

groetjes

Ik voel onze kleine duidelijk ondanks mijn placenta aan voorzijde ligt.
Het is ons eerste wondertje.Ben inmiddels 23wk en voel het nu zo'n 2wk heel duidelijk.
Mijn man heeft het 1x gevoeld dacht hij,maar vervolgens niet meer.
Ik voel het ook niet constant,maar nu wel dagelijks.
Volgens VK kan het inderdaad zo zijn dat je het niet altijd hoeft te voelen.

ik ben 23 weken zwanger en voel de kleine vanaf 17 weken echt dagelijks nu al helemaal voel de kleine ook goed liggen en draaien. bewegingen de hele dag door en kan het zelf aan me buik zien zo hard gaat het soms. Maar zou inderdaad even rustig aan doen en dan zul je de kleine vast vaker voelen!

Ik voel onze kleine ook al een aantal weken. Elke dag maar ik merk wel dat als ik gespannen of moe ben, ik hem heeeel weinig voel. Zo weinig dat ik in paniek raak maar als ik even rustig lig of zit laat ie na een tijdje wel wat horen. Als m'n man thuis komt wilt ie ook wel eens opeens druk doen ;)
Probeer inderdaad even rustig aan te doen en dan hopen dat je em snel weer voelt!!

ben nu 22+4 en voel de kleintje nu dagelijks. krijg soms het idee dat als ik heel de dag niks zou doen dat de kleintje heel de dag aan het sporten zou zijn. mijn buik beging nu zo hard te worden dat het niet altijd prettig is. en ik merk dat alles wat meer naar boven word gedrukt door de kleintje. slapen beging weer een uitdaging te worden voor de juist houding. maar goed ook die zullen we weer is een keer vinden.

merkte wel vorig weekeind dat ik erg gespannen was heb toen inderdaad de kleintje maar weinig gevoeld. rust en ontspanning zou ik zegen!

Voel de kleine hier sinds week 12, en sinds week 18 echt heel duidelijk aanwezig en ook papa kan de kleine sindsdien voelen. Sommige dagen is de kleine heeel erg druk maar moet de volgende dag echt weer inhalen want meestal is het dan daarna een dagje rustig met zo nu en dan een schop.
Ik ben nu 20 week en 5 dagen en de kleine reageert ook heel duidelijk op mijn handen. Vooral smorgens... ik voel hem of haar meestal als ik wakker word maar dan zachtjes... en zodra ik mn handen op mn buik leg word het harder alsof de kleine zegt... Goeie morgen mama ik ben ook wakker... Zo leuk.
Doe lekker rustig aan meid, en wees gerust hoor, et ene kindje is gewoon meer aanwezig dan de andere. En ook je man krijgt steeds meer kans om het te gaan voelen, het kindje word groter en sterker met de dag dus het komt... echt waar!

X

Ben nu 22wk en 'n paar dagen, sinds een week of 4 voel ik de kleine. In het begin maar zachtjes en heel af en toe, maar het is steeds duidelijker en vaker geworden. Voel hem zeker iedere dag draaien of schoppen. Papa heeft het helaas pas 1x kunnen voelen. Iedere keer als ik iets voel en hij legt zijn hand op mijn buik stopt hij... Nu al eigenwijs, haha!
Hoop dat rust en ontspanning werkt voor je (en lukt) en dat je de kleine weer regelmatig kunt voelen!

Terug
Bovenaan