de kleine voelen

bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik hoop inderdaad dat de rust goed zal doen. weet dat ik me te druk maak,alleen is het omzetten van de knop erg moeilijk. Heb nu wel even lekker de tijd om met de babykamer bezig te zijn en daarvan te genieten.

Maak je er echt maar niet druk om, tot week 25 ofzo kan het zijn dat je maar af en toe iets voelt.
Ik ben nu 22 weken zwanger en pas de laatste week voel ik dagelijks veel beweging. Pas 1x ook vanaf de buitenkant, dus mijn vriend heeft nog niets gevoeld.
En rust zal zeker helpen.

Veel plezier met het inrichten van de babykamer!!

Ik zal me ook niet te veel zorgen maken hoor! volgens mij is het heel normaal dat je de kleine niet dagelijks voelt!
Zelf ben ik nu 23w4d en ik voel m wel heel veel. Ik dacht dat mijn dochter beweeglijk was maar in vergelijking met nmr 2 dus totaal niet! Ondanks dat ook mijn placenta aan de voorzijde ligt voel ik m echt heel veel, heerlijk! Ook mijn man kan het al goed voelen en van de week zag ik m ook voor het eerst bewegen!
Wat bij mij een heel handig trucje is is lekker met een warme pittenzak op mijn buik ontspannen gaan zitten. Dan duurt het niet lang of de kleine is ook wakker.
Maak je maar niet te druk hoor, komt vanzelf!

Terug
Bovenaan