de kleintjes tv laten kijken?!

da's ook gekkenwerk zég!
Ik moet er wel bij vermelden dat B'Elanna is gaan zwaaien door de teletubbies... hahaha, toch nog educatief

En even over een  "ander" kind... mijn neefje (zoon van mijn broer) was/is helemaal gék op de tv.. het cb "vond" dat hij niet met de afstandsbediening/telefoon/pc mocht spelen... maar meneer kon met nog geen 2 jaar wél zelf tellen (tot 20) door die gekke afstandsbediening.
Het is gewoon een kwestie van doseren, hij kan ook gewoon lief spelen zonder die kast trouwens

Ik laat Emma ook wel tv kijken, inderdaad met name op momenten dat ze zich niet meer zelf kan vermaken en ik even geen tijd voor haar heb (bijv. tijdens koken).
Wij hebben digitale TV en daar zit een zender babytv op. Daar komen allemaal korte, simpele filmpjes met leuke muziekjes op.
Emma vind het in ieder geval leuk, en die paar minuutjes per dag moet toch kunnen?

Groetjes Petra en Emma

Ik laat Thijn eigenlijk niet zoveel tv kijken.
Ik heb liever dat hij zich concentreerd op het spelen met speelgoed (is beter voor zijn moteriek volgens het cb).

Ik vind trouwens ook dat hij zo leert om te spelen (samen of alleen)

Hij vindt er ook niet veel aan..

Groetjes Bianca

Hoi!
Terwijl ik nu aan t typen ben, loopt de kleine in zn loopstoeltje, de tv staat gezellig aan en za/zo ochtend is er een kinderprogramma bob de bouwer, noddy,etc afgewisseld met liedjes door verklede kids gezongen, heel leuk. Dat vind Billy ook, hij brabbelt vrolijk mee! Dan vergeet ie dingen te slopen: planten, speelgoed van Ioannis... het meeste heb ik al buiten bereik van hem gehaald. Maar hij vindt altijd weer iets nieuws.
T.v. kijkt ie maar heel kort geconcentreerd en dan rent ie weer weg...
groetjes, Priscilla

Terug
Bovenaan