De kop is er af(update)

Goooooo Jennifer!! Dat klinkt heel goed allemaal, gaaf dat je eerste 'échte' dag zo goed ging (zeker veel indruk op die pubers gemaakt met klootschieten vorige week haha). Nou, heel veel plezier morgen en de rest van de week en houd ons op de hoogte!

En trek nu maar een lekker flesje wijn open en toost op een succesvol begin van je nieuwe carriere, hoera!!

Groetjes,
Susan

hahahaha ja ik heb zeker indruk gemaakt met klootschieten, weet niet of ik dt hier verteld had, maar mijn groepje had dus wel de 1e plaats!!!!

Met mike ging het vandaag goed, lief dat je ook naarhem vraagt Ellen!
Hij was vandaag lekker thuis met zn vader, die gaat vandaag de nacht in dus hoefde niet naar de opvang. Deze week maar 2 keer dus dat valt weer mee!!

liefs jen

Klinkt echt leuk en fijn dat je het naar je zin hebt gehad,
Ben echt trots op je!

hoi hoi

wat klinkt dat positief allemaal, wat fijn voor je...

goed gedaan..en wees nu maar lekker trost op jezelf

liefs tobi

Bedankt voor jullie lieve berichten meiden!!!

Vandaag wel een blunder...had gister een groep die vertelde dat hun lessen niet door gingen voor de rest van de week omdat hun afdeling nog niet klaar is, machines ed werken nog niet etc. Dus ik nagevraagd of dit klopte......dus ikke blij zou dan vroeger klaar zijn.
Kom ik vandaag bij de administratie, waren die lln er dus wel geweest en hebben op mij zitten wachten, zijn na 20 min maar weg gegaan. Oeps

nou ja donderdag heb ik die groep weer, heb ik wat uit te leggen hahahaah

liefs jen

Ja hoor, je uitleg is helemaal duidelijk!

Wat een blunder! Haha, maar ik denk dat ze het je wel zullen vergeven donderdag!
De meeste leerlingen hebben niet zo'n probleem met onverwacht vrije tijd!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan