De kosten..

Hoi,

Je kunt veel dingen inderdaad 2e hands kopen, het ligt er net aan wat je wilt.
Een box en de kruiken  bv hebben wij een 2e hands, maar dingen zoals een matrasje kun je beter nieuw kopen wij hebben er geloof ik 39 euro voor betaald.
Maar ik zou als je op tijd bent ook eens in de opruiming kijken dan heb je vaak ook heel veel korting op bv een bedje commode of complete slaapkamer.
Maar denk ook aan de opruiming bij bv de hema, als je daar rompertjes, t-shirts, slaapzakje  ed in opruiming koopt kun je veel besparen en je kunt al veel verschillende maten kopen.
Let er alleen op dat je dan een neutrale kleur koopt.
Je kunt ook eens bij je omgeving informeren misschien heeft je zus, vriendin of buurvrouw nog wel spulletjes staan die je mag hebben of overnemen.

Veel succes alvast groetjes Mary jane

Ik wil ook al heel graag naar een babyzaak toe, maar mijn vriend vind het nog wat TE vroeg, hij heeft zelf zoiets, doe dit maar allemaal pas als je zwanger bent, maar heb al wel boekjes van kinderwagens gehaald bij de prenatal en daar kreeg ik ook een tijdschrift bij en daar stond dus echt werkelijk alles in, ik heb eigenlijk de bedragen niet echt opgeteld, maar hoe dan ook prenatal blijft wel duur.

Over familie en vrienden, ik heb een schoonzusje die nu een zoontje van 1 jaar heeft, en die had een kinderwagen voor 250 euro gekocht, nou ik dacht ik neem die over, weet hoe schoon zei is, en dat het een mooie wagen is, dat ze er voorzichtig mee om is gegaan, ja echt belachelijk vroeg ze nog 180 euro voor die kinderwagen.. tss dan koop ik liever een  nieuwe voor 100 euro extra dan me een beetje te laten naaien hoor (sorry voor het taalgebruik)
Kleertjes heeft ze allemaal weggegeven dus nee bij de familie zit het er niet in, maar wie weet, een meisje uit mijn klas is net bevallen, misschien kan ik van haar wel het één en ander overnemen!!

Nog ff over het babyshoppen, zijn jullie nual dingen aan het kopen dan, als het bijvoorbeeld in de uitverkoop is? Of doen jullie dit echt pas als je zwanger bent???

Liefs, Maaike

Ik probeer mijn koopdrang een beetje in bedwang te houden totdat ik zwanger ben..
Kijken mag, kopen nog niet. (nou ja.. heel soms kan ik me niet inhouden)

Stel dat ik niet zwanger kan worden of dat het lang duurt voor het lukt..
Dan zit ik de hele tijd tegen die spulletjes aan te kijken..

ja daar heb je inderdaad gelijk in, mijn vriend zegt dat ook constant, ja pas nou maar op met wat je koopt, dalijk lukt het niet en zit je met al die spulletjes..

Voorlopig koop ik ook niks meer hoor, alhoewel ik dit dolgraag wil.. maar ja iedereen verklaart je zo ongeveer voor gek als je nual spulletjes gaat kopen terwijl je nog niet zwanger bent..

Haha ik begrijp wat je bedoelt.
Mijn vriend zegt dat ook steeds. En als ik dan toch iets gekocht heb dan *zucht* hij alleen maar

Wat lijken mannen dan toch veel op elkaar he?!
Maar ondertussen, ze zeggen dat het niet leuk is, maar dat babypakje wat ik had gekocht, heeftie savonds toen die achter de computer toch nog maareens goed bekeken, haha, zie je precies aan de manier waarop hun opvouwen..

Hahahahaha!!!

Ik heb mijn mannetje betrapt toen hij de babydraagzak om had.
Hij kwam met een grandioos smoesje:
"Hij lag daar op tafel en er zaten gaten in, dus ik dacht die is kapot. Toen heb ik hem maar omgehangen om te zien of dat dat hoorde en nu zie ik dat daar de benen door moeten".

Hahaha jaaaaaaaaajaaaaaaaaaa..

Hoi!

wij weten niet hoe we het gaan doen straks, alles nieuw of toch iets 2e hands? we zien   het wel! weet wel dat je moet oppassen met 2ehands matrasjes, deze geven weer net iets meer risico op wiegendood. dus neem je een 2ehands wiegje/bedje, wel een nieuw matrasje halen!

Imme xx

Terug
Bovenaan