de laatste loodjes

ik vind het best erg om te zeggen [schrijven] maar ik begin het toch soms zat te zijn. Wil graag mijn kindje ontmoeten, de buik zit wel heel erg in de weg! Ik slaap slecht, heb verschrikkelijke maagzuur en moet zooooo vaak plassen [heb geen blaasontsteking is getest]. Hij is al ingedaald maar dat zegt niets....

groetjes Alex 34 wk

Hoi!
Ik kan het me voorstellen, had het vooral bij de eerste ook erg. Maar nu is de tijd zo snel gegaan, dat ik nog volop van mijn zwangerschap wil genieten!
Het getrappel in mijn buik vind ik zo leuk!
Alleen de kleren word ik een beetje zat... alles gaat steeds strakker zitten of ik scheur eruit haha!

Succes nog even....

Maartje 34+6

Hoi, hier ook iemand die wel uitkijkt naar een volgende stap in het krijgen van een kindje...
Ik mag helemaal nergens over klagen, want heb een probleemloze zwangerschap, maar toch verlang ik weer naar lekker slapen, mijn eigen kleren en weer lekker kunnen sporten...

We moeten nog even volhouden, is ook beter uiteindelijk voor het kindje!

Succes,

Yvette (35+5)

Hoi,

Ik kijk er ook heel erg naar uit ik ben zo benieuwd naar onze kleine man.
En ik heb daarbij ook veel klachten slaap slecht,vitamineb12 tekort ijzer tekort hele zere vingers dus van mij mag ie wel komen hoor!!

Maar goed nog even de laatste loodjes!!

Liefs Zonnetje
36 weken

ow ik durf ook echt te zeggen dat ik het zo onzettend zat ben! was ik het trouwens al weken..die kwaaltjes allemaal maken het gewoon niet leuk meer! je moet wel nog even volhouden.zeker een weekje of 3!
maar die krijg je ook wel om!

Liefs Kim
36,2wkn

Ja ik heb het ook gehad ik loop niet meer ik waggel,en dan trek ik nog met 1been da,s nieuw sinds vanmorgen haha au.
@Zonnetje helpen die vitamine b12 injectie,s bij jou?
Ik krijg morgen alweer de laatste dan heb ik er 8 gehad.
Ik ben nog steeds moe .
Alex sucses met de laatste loodjes een doorbijten!Moeten we allemaal!
Bianca 37weken

Ik ben het ook zat. ben nu 36+2 dgn. Iedereen (mams en fysio) maar zeggen dat ik het zelf gewild heb en er nog moet van genieten. En ik geniet tot op zekere hoogte. Zulke opmerkingen heb je dan ook gewoon ook helemaal niks aan, jak.
Komt ws ook door de icsi behandeling die eraan vooraf ging. Ben al vanaf mei vorig jaar achter elkaar met mijn lichaam bezig en wil mijn lijf wel weer voor mezelf. Verder durven wij het nog steeds pas 100% te geloven als we ons meisje in de armen houden.. Gewoon omdat het allemaal niet vanzelfsprekend is voor ons...
Heb veel bandenpijn links, want ze zit voornamelijk links. Zo erg soms dat je amper je voet van de grond krijgt. Probeer regelmatig mijn rust te nemen en pittenzak er tegenaan... Gewoon laatste loodjes. Maar ik ben ook benieuwd hoe ze eruit ziet en zo...Kan haast niet meer wachten...
Marianne

Terug
Bovenaan