de laatste loodjes

Ook ik wil onze kleine graag ontmoeten.
Ben op zich de zwangerschap niet zat (heb weinig klachten alleen ontzettend maagzuur en moeite met omdraaien in bed) maar ben zooooo nieuwsgierig!!

Aan de andere kant... dan ben ik niet meer zwanger, dat zal ook raar zijn!!

Anne, 36w 6d

ik ben het absoluut niet zat geniet er nog heerlijk van het schoppende kindje in me!!

bij de eerste die is met 38 weken geboren was ik er echt nog niet klaar voor was totaal niet klaar met zwanger zijn!!!!

tuurlijk ben ik super nieuwsgierig maar het gaat allemaal al snel genoeg!!!!

Hi meiden bedankt voor de oppeppende woorden, ben niet zo alleen! :) begrijp me niet verkeerd ik hoop dat ' ie nog lekker blijft zitten en goed groeit, dat is het belangrijkste....
maar mijn lijf terug krijgen, sporten etc heerlijk....nou ja nog eventjes, het zijn nou eenmaal de laatste loodjes ze zijn wel ergens goed voor! hahaha.

gr alex

@Zonnetje ja ik krijg ze ook 2x per week,volgens mij word m,n haar wel weer wat voller maar voor de rest merk ik niks,ik heb ook zo,n pijn aan m,n vingers.komt door de vocht zegt m,n gyn.
groetjes

ik wil ook gewoon mijn eigen lijf terug! ik kan op dit moment bij wijze van nog niet meer mn eigen kont afvegen! dus dat is gewoon echt balen..zo afhankelijk zijn van iemand (mijn vriend.moeder.schoonouders) is gewoon niet leuk..ik voel me echt een last dan,terwijl ik weet dat hun dat niet zo zien en met me meeleven..
natuurlijk geniet ik van het leven in de buik.die schoppen en het golfslagbad ;-)
bij mijn vorige had ik een totaal andere zwangerschap en genoot ik ook echt.ik kon namelijk nog alles! toen schrok ik ook wel op het moment dat ik moest worden opgenomen,daar ging mijn vrijheid en nesteldrang plan toen.
heeel raar hoe verschillend zwangerschappen kunnen zijn!
maar ach nog even volhouden,zolang kan het niet meer duren..en straks zijn we ook alles weer zo vergeten als we die kleine beeb zien!
voor de mensen die wel nog heerlijk genieten..geniet er ook nog maar echt van!

liefs!

Ik ben ook 34 weken en heb er ook wel een beetje genoeg van. Op zich is mijn zwangerschap heel goed verlopen maar die nachten zijn echt verschikkelijk.
De kleine mag natuurlijk nog 8 weken blijven zitten mocht dit nodig zijn. Maar is ze met 37 weken gezond en compleet dan is ze welkom!
Groetjes Peetje 24

Dubbel he! Ik ben nu 37wk, dus het mag komen. Soms denk ik, laat het nu maar komen. Lekker een start maken met herstellen en weer de oude worden, maar aan de andere kant is een baby in je buik wel lekker rustig ;-).'t Is wel een drukteschopper, maar straks zit ik tot over mijn oren in voedingen, luiers, kraamvisite enz.. Ik geniet nog even en we zien wel wanneer de kleine meid zich aandient..

Terug
Bovenaan