De laatste loodjes

Hoi Dames,

Hier even een berichtje..ik ben hier niet zo heel vaak maar lees jullie wel allemaal. Ik ben nu 33 weken zwanger en pfff wat heb ik het zwaar zeg...best wel erg,ik loop alleen maar te klagen,ik slaap ook slecht..de baby beweegt de hele dag..zo lijkt het en moet enkel snachts vaak plassen..met als gevolg: weinig slaap. Mijn zoontje is bijna 2 en vraagt ook veel aandacht..ik voel me zo schuldig dat ik niet echt meer uit de voeten kan! Een wandelingetje is vaak maar eventjes en Mika wilt het liefst zelf lopen..wat me ook niet meer lukt omdat ik er dan steeds achterna ren (haha..tis me er wel een hoor)...Ik ben blij als het straks de tijd is dat zn broertje komt..ook iets waar ik hem knijp..Mika is uiteindelijk met een keizersnede gehaald,nadat ik was ingeleid en het hele werk kon doen..nu mag ik natuurlijk bevallen..best eng vind ik. Gisteren enorme harde buiken..of eerder gezegd flinke kramp! Ik dacht echt..daar komt ie al!!! Kortom! Ik heb het wel een beetje gehad hahaha...Maar verder gaat alles goed hoor..en met de baby ook..dat is het voornaamste...maar klagen??? PFF ik word gek van mezelf af en toe ;-)

hoi hoi, hier nog een die nog 9 weken wachten wel erg lang vindt. Ben nu 31 weken, heb zoontje van 20 maanden, die net loopt! en alleen maar zelf wil stappen, geen handje...etc, tripje bakker duurt uren.
Heb laag Hb 6,5 lage bloeddruk 90/55 en geen puf, het is officieel! MIJN Batterij is leeeeeegggg. Slaap slecht, veel plassen. Erg druk in mijn hoofd. hahaha zou ook wel wat meer energie had. sinds een week last van mijn stuitje...echt heel erg zeer, vooral als ik moe ben en tja dat ben ik eigenlijk altijd! hahaha.
dinsdag met gyn praten, voor de 1e keer over de bevalling, mijn eerste was ook met kz....wil heel graag nu natuurlijk..heb hele weeen gehad, 2 uur geperst maar meneer kwam niet, nu dus erg spannend hoe alles nu verloopt. Harde buiken zijn aan de orde van de dag, kortom ik mopper er ook lekker op los! nog 9 weken....en ik tel af...
liefs

Haha, heerlijk meiden, ff klagen!!!! Ik ben nu 30 weken en 4 dagen en wat mij betreft mag het eind januari zijn. Ik slaap de laatste tijd ook beroerd. Heb een blaasontsteking achter de rug en heb nu een holte ontsteking, mijn hele hoofd zit vol..... Mmm, volgens mij is mijn weerstand gedaald tot het nulpunt... Vandaag is mijn hb geprikt en dat was 6,1.Dus ben doorgestuurd voor een uitgebreid bloedonderzoek. Hopelijk valt het allemaal mee....
Ik zei laatst al tegen iemand; per zwangerschap mag er van mij wel een maand af! Haha, in dat geval was ik nu al bevallen en had ik ons kleine hummetje al lekker in mijn armen.... Maar goed, onze drie jongens verheugen zich ook erg op de komst van de kleine en de oudste twee (5 en 7 jaar) doen hun best om me af en toe wat te helpen.
Nog even geduld meiden, het is het allemaal waard!

Liefs!

Hoihoi,

Ik ben vandaag 30 weken en 3 dgn zwanger..en merk nu wel dat het allemaal wat zwaarder begint te worden. Slaap idd ook erg slecht aangezien ik soms niet meer weet hoe ik moet liggen, en 4x eruit om te plassen..en tsja vindt dan je slaap maar weer terug.

Verder last van m'n onderrug en soms wat stekende bandenpijn.

Volgende week weer naar de vk en dan wil ze het hebben over een geboorteplan etc..

Merk ook dat ik het thuis zitten met m'n partner veel lekkerder vindt dan erop uitgaan :p

Moet nog 4,5 week werken en tel ze nu al af..erg he?? hihihihihihi

Meiden heel veel succes nog en voor je het weet heb je je kleine meid/jongen in je armen!!!

Hey,
Nog even wat geklaaf erbij, al mag ik eigenlijk niet klagen ik hoef namelijk al niet meer te werken (nu 32w 2d) ivm museum die dicht is, en het is mijn eerste kindje. Maar ja nu zit ik dus hele dagen te wachten en dat duurt lllaaannnngggg.
Dan wil ik er lekker op uit maar dan begint het gekramp en gesteek weer bovenin mijn buik dus moet ik weer rusten bah ben ik niet goed in. En nou bleek maandag bij de vk ook nog eens mijn bloeddruk gestegen te zijn niet vorgwekkend maar wel iets om in de gaten te houden...
succes meiden!!!

Hoihoi,
Ik wil ook ff lekker klagen! Ik heb namelijk veel last van mijn bekken en doordat je dan toch een verkeerde houding gaat aannemen, heb ik ook nog eens 2 peesontstekingen in mijn voeten (in beide 1). Nu heb ik ook nog eens heel veel last van de achterkant van mijn linkerenkel (peesontsteking nr 3?) die ook erg dik is. Kortom, lopen gaat niet echt meer (of eigenlijk echt niet). Ik werk pas sinds september bij mijn werk, dus ik wil ook niet teveel zeuren (ik wil volgend jaar toch verlenging). Het nadeel is alleen dat ik veel moet lopen op mijn werk. Vanaf volgende week kan ik gelukkig wel rustiger aan doen. Nog 4 weken werken en dan mag ik gelukkig met verlof. Mijn man helpt gelukkig heel veel thuis (ondanks dat hij veel werkt) en ook mijn zoontje van bijna 2,5 snapt dat mama niet meer alles kan. Ik hoef hem gelukkig niet meer te tillen, want hij kan al veel zelf en we worden steeds creatiever met oplossingen vinden.
Verder ontzettend veel last van maagzuur. Ik had eerst antagel, maar dat werkt helaas maar kort. Nu heb ik Maalox (inmiddels alles al geprobeerd geloof ik). Hierdoor heb ik 's nachts nu iets minder last. Ik probeer ook op te letten wat ik eet of drink en mijn hoofdeinde van mijn bed staat ook omhoog, maar het helpt allemaal niet echt. Verder slaap ik ook slecht, waardoor ik inmiddels doodop ben. 's Ochtends ben ik nog steeds misselijk en wat ik ook eet, het blijft niet binnen. Zo, dat was mijn geklaag. Overigens geniet ik er nog wel van, hoe gek dat ook klinkt na dit geklaag.
Groetjes Wendy

Hoihoi,leuk toch wel om te lezen dat ik (gelukkig)niet de enige ben die klaagt. Ach ja..het is heerlijk om even je beklag te doen..kun je er weer even tegen aan~!

Voor iedereen dus erg veel sterkte,succes met die laatste loodjes!

Grt Inge

Terug
Bovenaan