De laatste loodjes

Me 30 weken en 4 dagen. Werk wordt zwaarder, moet nog veel onderweg in de auto en ben daar zo klaar mee. Ik moet nog zeker 5 weken werken, dus nog geen tijd om te rusten. Ik let tegenwoordig beter op mijn houding, waardoor klachten echt minder zijn. Ga ook 1x per week naar de fysio.

Verder is 'Het Woord' van de zwangerschap... rustig aan. We hebben dit weekend eindelijk niks staan heerlijk saampjes zijn dus.

Wel echt respect voor vrouwen die kleine peuterjes rond hebben lopen nu. Ik kan nu neerploffen op de bank wanneer ik moe ben, maar dat zit er voor jullie niet meer in.

Succes dames... volgende item wat gaan we doen in ons verlof hihi....

Groet Lucy

Ik ben nu 31 weken en 3 dagen maar ik mag nog heel niet zoveel klagen. alleen dat ik af en toe harde buiken en krampen heb en heeeeeel veel moet plassen vooral snachts maar ik kan s ochtends weer uitslapen.

maar verder is alles goed en met de kleine ook.

Succes dames met de laatste zware weekjes!

Liefs

Het wordt idd wat zwaarder nu, helemaal als de jongste net 19 maanden is en heeel erg ondeugend! Maar weet je, je gaat gewoon functioneren op minder slaap, ik merk dat ik na elk kind met een uurtje minder toe kan. Was het eerst 9 uur p/n na de 1e was het 8 uur per nacht, de laatste anderhalf jaar kan ik prima toe met 7 uur per nacht, en op dit moment slaap ik een uur of 6 en ik functioneer aardig. (volgens mijzelf dan, ik weet niet wat mijn omgeving denkt)
Het is wel zo dat ik af en toe een nachtje van 8 uur maak, eens per week ofzo.
Verder heb ik echt veel last van mijn bekken, we hebben nu maar weer een bed in de kamer staan waar ik af en toe op lig. En dan is het zoo leuk als je dochter (19 mnd dus) erbij op klimt, je shirt en broek opzij doet, in je buik prikt en haar nieuwe woordje roep: KOE.
Fijn, zo voel ik me ook. hahaha

hahaha ze zijn zo lekker eerlijk he die kleintjes, nu maar gauw nieuwe woordjes leren iets van "mama mooi" of zo. Dat helpt je door de laatste loodjes...
Liefs Fiona

Terug
Bovenaan