de laatste wachtdagen weer....

goeiemorgen mam peet,

morgen dag 18 na je pregnyl injectie??
dat betekend dus 16 dagen na je insiminatie??

bij mij in het ziekenhuis zeiden ze dat je na dag 16 kon gaan testen.
en dat zou voor jou dus morgen zijn.....!!!
ik hoop voor je op een positieve uitslag.
spannend hoor, ik duim voor je.

groetjes, jana.

hoi Jana,

Wij hebben geen insemenatie gehad. Wij klussen op commando om het zo maar even te zeggen.... Het probleem bij ons ligt bij mij, omdat ik geen eitjes aanmaak en de eitjes die ik krijg via de clomid, springen niet uit zichzelf. Vandaar de pregnyl.
Met mijn mannetje is alles in orde, dus daarom mogen wij het nu nog zo doen.
Mocht deze behandeling mislukken, dan gaan we het nog 2 keer op deze manier doen en dan komen er andere stappen....
maar ik hoop maar dat die niet nodig zijn...
groetjes
mama peet

p.s de andere keren werd ik exact 15 dgn na het zetten van de pregnyl ongesteld...

Hi mama Peet,

Oefff wat spannend zeg. Weet je zeker dat je nog tot het weekeinde of langer kunt wachten met testen?? Begrijp het ook wel hoor, zolang je niet getest hebt weet je in elk geval dat het positief zou kunnen zijn.. en als je test en hij is negatief krijg je toch weer een klap. Nou ik hoop echt dat je test positief zal zijn!!! Ik blijf nog wel even voor je duimen.

Succes met wachten nog even.

Groetjes Scorpy

Jeetje zeg wat spannend allemaal.
Bij mijn inseminatie moest ik zeg maar vandaag de pregnyl spuit zetten en dan de dag erna de inseminatie en mocht ik na 2,5 week testen. Die 2,5 week heb ik niet gehaald maar ik zal voor je duimen dat jij het haalt en 2006 knallend zal afsluiten.

Liefs Sabine

Terug
Bovenaan