de lama's

Ik ga echt schrijven hoor.. kei lol!! Ja jammer dat vanavond samenvatting is, wel leuk om weer terug te zien hoor maar nu houdt het op voor dit seizoen.... nouhou.

BNN
t.a.v. alle lama’s
Postbus 646
1200 AP Hilversum

Veenendaal,10-11-06

Beste Lama’s

Als eerste wil ik zeggen dat ik jullie echt geweldig vind, en op de jonge gezinnen site vinden alle dames Tijl een echt schatje,
Maar we vinden het ook erg jammer dat Sara en Arie er mee stoppen.
Hier thuis gingen we er ook echt altijd voor zitten. Vanavond gaan we dan ook echt naar de complicatie van alles kijken. We hopen hier van uit huis en van alle vrouwen van de site dat jullie toch wel door gaan en dat we nog lang van jullie kunnen genieten.
Heel veel suc6 met jullie show en we hopen eigenlijk toch wel dat Sara ooit terug komt, want zij en Arie zijn een geweldig duo. Ze lonken echt mekaar uit.

Dus Tijl doe alle ontzwangerde vrouwen een lol en blijf er wel bij.
Heel veel liefs en dikke knuffels

Jantine
( mijn brief )

en ik laat je weten als ik antwoord heb gekregen van ze.
nou ik ga er zo een wakker maken.
alhoewel, ff kijken hoe lang ik kan rekken. als tie een voeding overslaat, zijn we alweer een stukkie verder ja toch?

en anders he, kopieer je de brief en verander je de naam, misschien een ideetje, voor alle moeders die ook graag willen dat de lama's blijven

hoi hoi

ik denk dat ik maar met jullie mee ga reageren!! wat is een vrijdagavond zonder de lama's!! niet erg als het een andere avond is ....maar zonder de lama's?! nee dat liever niet.. lig er elke keer van onder de bank van het lachen!

groetjes jose en  yara

Terug
Bovenaan