De liefde bedrijven............

A

Anoniem

Guest
Zou het echt zo zijn dat dat nu helpt om de weeen op te wekken.....?
Ik las er iets over op een andere site. Anders ga ik mn mannetje vanavond even verleiden haha
Want het mag wat mij betreft wel komen!
En het hart eten van een ananas?
Of zouden het fabeltjes zijn????

Hallo,

Ik kom van een ander forum (dec. 2006) en ik las toevallig je berichtje.
Ik weet niet of het bij ons nu toeval was en dat het echt heeft geholpen, maar met de bevallingen van de beide jongens hebben we 's avonds de liefde bedreven en een paar uren later begonnen de weeën. Echt toevallig vonden wij het wel en dat terwijl ik bij de oudste boy 38,5 weken zwanger was en bij de jongste boy 37,5 weken zwanger was.
Ik denk dat ik bijna klaar was voor de bevalling en de "liefde" de laatste zet heeft gegeven!!!!!

Hihihih ik zou gewoon je manneke verleiden en vingers crosst dat het werkt.

Groetjes van Mieke mv Lotte (17.02.2004, Jozua (15.10.2005) & Ruben (16.12.2006)

Jahahaha. Toen ik 39,2 weken zwanger was hebben we idd sex gehad en de dag erna braken mijn vliezen spontaan en weer een dag later was ik bevallen van mijn dochter... Ik weet niet of het echt helpt maar ach misschien het proberen waard. Al heb ik nou er niet echt zin in  (ach voor het goede doel .....)

Monique

Hoi,

Ook ik hoor steeds meer van dit soort verhalen.

Zeker als ik vertel dat ik er klaar voor ben.

Maar of het echt werkt?! Zullen we toch echt zelf in de praktijk uit moeten proberen.

Liefs mamabinck.

hoi hoi
nou ik kan rustig zeggen dat ze bij mij alle 5 zijn geboren na een flinke wip,hahaha.
nou moet het wel zo zijn dat je lichaam er klaar voor is hoor.
als je lichaam er nog niet klaar voor is dan kun je het vergeten.
maar het helpt wel omdat bij het klaarkomen je baarmoeder samentrekt en ook het sperma van de man schijnt weenopwekkend te zijn.
dus ik zou zeggen ga het proberen,hihihi.
veel plezier vanavond.
liefs sil

Hahahaha Sil,

Vind het wel heel humoristisch hoe je dat opschrijft. Misschien dat we het vanavond erop gokken.

Je hoort het snel genoeg.

Knuffel van mamabinck.

En........??? Iedereen nu bezig met de bevalling opwekken??

Marielle

Whahahahahahaha nee hoor, ik niet. Netjes de handjes boven de dekens en zzzzzzzzzzzzz lekker slapen hahahaha

Terug
Bovenaan