De liefde bedrijven............

Haha, zit nu (om 6 uur 's ochtends!) dit te lezen en moet er erg om lachen. Zie het al voor me.   Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om nog sex te hebben. Krijg al pijn in mijn rug als ik er aan denk.

In ieder geval succes voor diegenen die het gaan proberen. Wie weet helpt het inderdaad!

Groetjes Empe

nou dames ik wist wel ongerveer dat dat zo is, of dat wel waar is wist ik niet want ieder mens is anders.maar als ik jullie zo lees dan ga ik vanaf vandaag mijn mannetje verkrachten wel min 3x per dag.

Manal 37weken 1dag

Nou zo lezen is het de moeite waard om te proberen. Gisteravond is niet gelukt,ik was veeeel te moe hihih
En mijn man vind het eigenlijk helemaal niets, om nu nog sex te hebben. Met zn vrouw met zon dikke buik! Zullen vast welmeer mannen hebben....
Maar vanavond nieuwe poging...
Ik ben zo benieuwd naar ons mannetje....
Groetjes kiki
39 + 1

Michiel is nu met zijn auto in de garage bezig maar ga hem toch maar even verleiden om even uit te rusten op bed haha.
Ik heb ook wel gehoord dat dit zou helpen.
Wel lachen hoor.

Liefs Suus

haha okeee dan.....

dan zal ik mn mannetje ook maar es ff lief aankijken...
(alsie nog durft) hihi

Haha,

Nou, bij ons werkte het ook echt hoor de vorige keer. Het rommelde al wel een beetje maar de vrijpartij heeft er volgens mij wel voor gezorgd dat het echt doorzette, dus meiden.....
Groetjes, Petra

waar ik benieuwd na ben,
na hoeveel uur begonnen de weeen?
Bij mij rommelt het ook al een tijdje en heb mijn man maar eens verleid.
Maar volgens mij werkt het hier niet...vond het ook nogal een gedoe trouwens!

Ik had op zaterdag avond sex gehad en de middag erop (zondag) om 16 uur braken mijn vliezen. Pas om 01.15 snachts op zondag op maandag  begonnen rustig aan mijn weeen die aan het eind van de morgen steeds wat heftiger werden en om 11.07 uur op maandag ochtend is mijn dochter geboren (met 39.3 weken).

Monique

Terug
Bovenaan