de luiertas... wat nou wel en wat niet meer erin

Pffff, vanmorgen heb ik dat ding eens op z'n kop gezet want ik krijg soms wat ervan.
Maar ik weet soms niet meer wat ik nou steeds moet meeslepen en wat niet.
Uiteraard neem ik alles mee om m te verschonen maar zijn die reservekleertjes nog steeds echt nodig? .... maar ik ben weer bang dat als hij een "ongelukje" krijgt, dus prop ik t weer terug.... zucht...Ik heb maar wel het groeiboekje van het cb maar eens eruit gelaten, die heb je echt nergens nodig.
Ik heb dus mee: luiers, luierzakjes, lotiondoekjes, verschoonmatje, reservekleertjes, bipszalf (minipotje), slabbertje, pakje drinken, een paar koekjes / rozijntjes, een klein leesboekje, rietjes, een lepeltje, pleisters, een beetje kleingeld... dat was 't geloof ik.
Maar het resultaat blijft een zwaar object.
Hebben jullie nou ook nog zo een 10-tonner mee?

liefs
di silva

afhankelijk van wat ik ga doen.
Als ik boodschappen ga doen dan neem ik niks meer mee.

Een uurtje weg of ff de stad in.. Luier, doekjes, wat lekkers en drinken.

Hele dag weg .. dan ongeveer wat jij ook meesleept.

Ik heb ook een minitasje waar precies de paar dingen inkunnen voor een uurtje weg. Dan hoeft dat grote ding niet mee. En als ik een hele dag weg ben blijft de grote tas in de auto en neem ik alleen dat kleine ding mee.
Ze worden ook steeds groter he, dus de rampen worden steeds kleiner. In noodgevallen kan je altijd nog een oplossing "kopen".

Liefs Nelleke

Nee hoor de luiertas word al heel lang niet meer gebruikt. Ik heb altijd wel een tas voor mijn portomonaie bij mij en daar past makkelijk een luier en pak doekjes in. Alleen als we de heel dag weg zijn neem ik een grotere tas mee voor wat meer luier en een slab.

Ik heb nu alleen nog maar een rugzakje voor Milan en daar zit in:
mini potje billenzalf,
Luiers(3)
billendoekjes
rompertje
rozijntjes en koekje
En als we een hele dag gaan gaat er nog een broek en truitje bij in en natuurlijk nog een stuk of 2 luiers.
Die mega grote tas heb ik verbannen uit het huis, en die komt er nooit meer in !!

Groetjes Jolanda

Hier zit  er bijna niks meer in en ligt maar aan waar we naar toe gaan.
Standaard : luiers en doekjes,het matje zit er wel in maar wordt nauwelijks meer gebruikt.Ook haar eigen drinkbeker gaat altijd mee.
Als we naar opa,s en oma,s gaan nemen we geenkoekjes of iets mee,want dat krijgt ze daar.daar hebben ze ook slabbers enz.
Gaan we ergens anders naartoe dan zit er wel wat te eten in.
De winkels zijn hier vlakbij,dan neem ik nooit een luiertas mee.
Oja er zit ook standaard val en stotenzalf in.
groetjes piewie,mv Mila

Uhm........ een luiertas, dus. Nee, echt al heeeeeeeeel lang niet meer. Eigenlijk neem ik bijna nooit meer mee dan een luier, doekjes en een koekje. En als ik de stad inga, of boodschappen gan doen, neem ik dat eigenlijk ook niet mee (want wáár ga je je kind verschonen als je bij bijvoorbeeld de hema staat...). Op visite bij vriendinnen en familie: die hebben ook wel bekers met roosvicee en pakjes rozijntjes ed.

Vanmiddag zijn we naar de kinderboerij geweest met z'n drietjes (Gijs, Sophie en ik) en het enige wat ik dan bij me heb is een koekje om tussendoor even samen op te snoepen. Ze worden gewoon al groot, dat is het gewoon!

Groetjes
Susan

haha ik doe dat ding binnenkort de deur uit, als ik ga wandelen (uur ofzo) of boodschapen neem ik echt niks mee, naar de stad 1 luier en doekjes en drinken/eten. Mocht er een ramp gebeuren wonen mijn schoonouders in de stad en daar heb ik een sleutel van, heel handig!

Als we een dag weggaan neem ik 1 setje kleertjes mee en wat meer luiers. het matje gebruik ik zelden meer

In de wandelwagen en de rugzak die we vaak meehebben zitten wel standaard zakdoekjes en hand desinfect, want dat vind ik dan wel heel handig hahaha

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan