de luiertas... wat nou wel en wat niet meer erin

Hoi,

Wij gebruiken de luiertas al heel lang niet meer.
Het enige wat wij  in een tas hebben zitten zijn , doekjes, zakjes, luiers, drinken, yoghurtrozijnen

Groetjes kaat en jaimey

Onwijs bedankt voor jullie reacties!
Goeie tip: een rugzakje met een paar hoognodige dingen!
Ik denk dat ik die megatas in de kast zet en alleen tevoorschijn tover als we een dagje op pad gaan.
He, de verlossing van een 10-tonner is bijna nabij, ha ha ha

liefs
di silva

Onze army-luiertas gebruiken we nog heel regelmatig.  Als we op visite gaan voor eventjes, dan neem ik Dean z'n rugtas mee met een luier, doekjes, beker en koekje. Maar meestal neem ik de luiertas mee met ongeveer dezelfde inhoud als jij. Dean drinkt ontzettend veel, dus verschoning is echt wel nodig. Heb namelijk regelmatig schone kleertjes nodig.

Groetjes,
Nelly.

Luiertas.???? wat is dat???

Zo'n grote tas? waar van alles inzit?
O die! ja ik heb hem gebruikt bij de oudste...niet te lang.
Kwam er al snel achter dat alles wat ik echt nodig had om even
weg te gaan (luier en doekjes) in de maxicosi paste.

Bij de jongste nam ik altijd een klein kinderrugzakje mee. Dan mocht de oudste
oppassen op de spulletjes van zusje! Ape trots.
EIgenlijk paste alles er net in. Ideaal en het scheelde natuurlijk dat ik 10 mnd
BV heb gegeven.

gr diana

Hmmm... ik sleep 'm eigenlijk ook nog altijd mee. Nog niet eens aan gedacht om dat eens af te schaffen eigenlijk. Maar heb niet zo'n grote, de tas die bij de quinny buzz hoort. Lekker makkelijk. Heb er ook alles in om schoon kontje te maken en nog wat reservekleertjes, die ik overigens idd eigenlijk nooit gebruik. Maar... zal je zien... als ik die thuis laat... heb ik ze nodig... En dan nog wat koekjes en rozijntjes erin. Als we langer weggaan, neem ik ook altijd nog een beker sap mee. Als we ergens op bezoek gaan, hebben die mensen ook niet altijd iets zonder suiker. Ik wil nog niet dat mijn mupje al die suikers binnenkrijgt. Dus neem ik wel zelf haar drinken mee. Hoef ik er ook niet om te vragen of ze iets zonder suiker hebben. En de  drinkbeker is gelijk fijne afleiding in de auto. Aangezien Marly niet zo heel graag (langer) in de auto zit.
Ik denk dat ik het nog wel even meesleep, zolang het me nog niet stoort...

Groetjes, Marloes mv Marly

Ik sleep hem ook nog altijd mee. Want die paar keer dat ik dacht ik neem alleen een luier mee ging het dus echt helemaal mis.

liefs pauline mv kasper

nou, ik heb een prachtrugtasje gevonden van Bob de Bouwer! Straks m ff vullen met het hoognodige, heerlijk!!

hi hi hi hi

di silva

Luiertas... die is al heel lang weg. Ik heb een bert en ernie tas met daarin 2 of 3 luiers, paar doekjes, snoetenpoetser (wel een heel pak). Een hydrofiele luier voor op openbare toiletten en vaak wat lekkers en wat drinken. Dat is het wel.
En die gaat alleen mee als we langer weg gaan dan een paar uur.

Groetjes Nand

Terug
Bovenaan