De Lynn Twins: Aftellen dus!

Hoi allemaal,

Hier weer even de razende reporter aan de zijde van Lynn :)

Het verhaal is wel redelijk bekend dacht ik. We kunnen nu lekker gaan aftellen en dan zijn we binnen afzienbare tijd vader en moeder van 2 heerlijke koters. Ik moet zeggen dat ik sinds de laatste echo en het bezoek aan de arts, een stukkie rustiger ben dan eerst. Misschien omdat de stip aan de horizon gezet is en we daar nu naartoe gaan.

Voor Lynn is het niet meer te doen. Echt heel zwaar gewoon. De klachten nemen toe, het wordt nu gewoon echt zo'n fase van 'Leuk is het niet, maar het is voor de kindjes.' Dat is klote om te zien, als man moet je daar dan maar naar kijken en het accepteren. Lastig, want je wilt zo veel meer doen dan dat je kunt op zo'n moment. Gelukkig is Lynn van nature een ijzervreter en slaat ze er zich echt heldhaftig doorheen. Zeg ik ook vaak genoeg tegen haar: ,,Ik ben echt ontzettend trots op je, hoe je het allemaal maar doet." En dat is ook zo. Het was een tricky zwangerschap en als je dan ziet dat die kids alles getackeld hebben dankzij hun moeder, kun je daar alleen maar respect voor hebben en trots op zijn als man/vader.

Voor mij zijn het zakelijk gezien verschrikkelijk drukke tijden, maar mijn werk gaat uitstekend mee in het verhaal. Ik heb altijd vrij gekregen voor de echo's en ook nu is het allemaal weer prima geregeld, mochten we zover zijn voor de bevalling. Ik heb voor de controles geen uur verlof op hoeven nemen en kan tijdens mijn afwezigheid schuiven met mijn dagen, zoals ik het wens te doen. Thuis probeer ik Lynn zoveel mogelijk te ontlasen in het huishouden, ik wil dat ze zich niet meer inspant.

Ik merk aan mezelf dat ik er klaar voor ben. Afgelopen weken was ik net een stuiterbal, onrustig, ongeduldig. Nu is er de rust en vooral ook het besef dat ik op (voor mijn gevoel dan) zeer korte termijn mijn kinderen vast kan houden. Dat is echt een supergevoel. Dus elke dag is er 1, dat we hem kunnen afstrepen. Wat mij betreft komen ze vandaag, maar als ze een beetje op hun vader lijken en net zo eigenwijs zijn en dus hun eigen gang gaan, blijven ze bij wijze van spreken lekker tot de kerst zitten. Eigenwijs is ook wijs, nietwaar? ;)

Dit was voor nu de laatste bijdrage hier op dit forum tot aan de bevalling van mijn zijde. Jullie horen het wel van Lynn als de ukkies er zijn. Op mijn werk is er al een heuse pool losgebarsten met geslacht en geboortedatum. Ik had hem ingezet op 2-11-12. Dat is dus vandaag. Nou Lynn, hup hup, rammelen, je hebt nog 17,5 uur haha!

Dames, succes met de allerlaatste loodjes. Hoorde ook van Lynn dat er al wat kindjes waren geboren binnen deze December groep. Aan diegenen uiteraard ook mijn felicitaties, geniet ervan! Dan ga ik nu mijn cape omgooien en verkleed als 'superpapa' de dag tegemoet. Aftellen... :)

Grt de man van Lynn!

hahaha altijd amusant die berichtjes van je! kan me voorstellen dat er nu een gevoel van rust over jullie is gekomen en dat ver twee weken die kleine eigenwijsjes er zijn. vooral voor lynn ook een ontlasting. jeeeeeetje wat heeft je vrouw het zwaar gehad en nog met die laatste loodjes!

ik wens jou al heeeeeel veel pkezier tijdens de bevalling, weet zeker dat je een supersteun voor haar zult zijn!

en geniet van elk moment met je babies!

liefs

je zal hem toch zelf wel eerst ergens bekend gemaakt hebben?! zeker dom maar als je het echt geheim wil houden moet je het gewoon aan niemand vertellen! dan kan niemand zich verspreken ook...

Ontzettend bedankt mevrouwtje Marie80 voor deze bijdrage die compleet ALLES VERZIEKT. Ondanks de expliciete wens (wat zoiets betekent als: ik wil dit absoluut niet) van Lynn om er NIETS over te zeggen, gebeurt dat toch. Ik vind het echt ronduit onbeschoft en zeer teleurstellend. Als mensen iets in vertrouwen mededelen, dan hou je dat toch voor je? Zo moeilijk is dat toch niet? Of sla ik dan compleet de plank mis als ik hier iets van zeg?

Echt niet te filmen dit gewoon. En zeker hier op DIT forum, waar je geen bericht kan weghalen of editten. Ontzettend bedankt voor het beschamen van het vertrouwen. Dan wachten we wel tot na t weekend met de vingers gekruist dat er niet toevallig wat bekenden (of andere forumgangers dan de bekenden van Lynn) zijn die dit gezien hebben. Want dan kan dit pas verwijders worden. Top geregeld!

Grt, een zwaar teleurgestelde man van Lynn!

@Elisemier, misschien moet jij je er niet mee bemoeien als je niet weet hoe het zit!!!!!!
Wel makkelijk om iets zonder verdere info aan te nemen en daar dan een reactie op te geven.

Wat omschrijf je alles weer prachtig Man van Lynn. Wat fijn dat je nu de twins in zicht zijn je een stuk rustiger voelt. Ook voor de a.s. papa's is het heel spannend dat merk ik aan mijn man ook. Je hebt een kanjer van een vrouw. Maar dat is ook dankzij jouw steun! Alles voor de kids bij Lynn en iedere dag is er eentje hoor ik haar geregeld zeggen. Wens jullie een bevalling volgens het boekje en hoop dat jullie super gaan genieten van de spruitjes. Voor jou ook succes de laatste loodjes voordat je een echte superpapa gaat worden. Hou je haaks tijdens de bevalling!!!

Terug
Bovenaan