De Lynn Twins: Aftellen dus!

ik veronderstelde dat er mensen hier zijn die het weten, anders zou het hier niet verklapt kunnen worden... maar als je sommige reacties op dit forum leest kun je toch ook wel een beetje weten hoe sommige mensen zijn... flapuiterig bijv... als je dan iets als een datum wat voor jullie erg belangrijk is dat sommigen die niet weten(wat ik goed snap overigens!), dan gaat vertellen tegen mensen, dan kan het zijn dat iemand zich verspreekt! dat is inderdaad dom, ze zal er ondertussen zelf ook wel van balen! maar misschien is het ook een les om zelf niet alles op het wereldwijdeweb te gooien!

Nogmaals.....iets veronderstellen is niet slim!!!!! En als je 100x tegen mensen zegt: hou je mond, dan lijkt dat me duidelijk. Bovendien staat het nergens op het wereldwijdeweb maar op een geheime FB club. Hoe dom is een mens?????? Je bouwt een vertrouwensband met elkaar op en de meeste kennen elkaar persoonlijk dus het lijkt mij, dat als het zo vaak wordt gevraagd en gezegd dat het duidelijk is.

Ook heb ik in een post hieronder (muisv) gezegd dat ik de datum NIET vertel dus het staat al helemaal NERGENS openbaar!!!!!!!!!!!!

Lynn en man wat fijn dat het einde in zicht is voor jullie, zeker nu je het bijna niet meer trekt. Ik hoop dat je ondanks het gedoe van de datum nog kunt genieten van de allerlaatste loodjes.Ik vind het heel rot voor jedat de datum nu voor iedereen te lezen staat. Ik begrijp heel goed dat je ervan baald en helemaal woest bent, maar hoop echt dat je nog heel even kunt genieten.

Dikke knuff silvia van de meimama's

(proudmommy2)

super jammer dat de datum nu is verteld..
tegen mij zei je idd dat het geheim was, dus als ik het had geweten dan het ik het zoiezo niet zomaar ergens neergezet.

Je zei dat de geslachten ook geheim zijn in je naaste omgeving en dus op fb.. dan ga ik nu toch ook niet voor de lol ff de geslachten op fb neerzetten bij jou.

Vind het ook heel erg onbeschoft, dat als je weet dat iemand iets geheim wil houden, het gewoon zo openbaar neer gooien.

Tegenwoordig kan je blijkbaar niemand meer vertrouwen!

Lieve lynn en man, hoop echt dat het nu zo hier blijft hangen, en het niet verder openbaar wordt.
Zijn er familie/ vrienden hier lid? Of weten dat jullie hier posten?
Zou heel jammer zijn als ze het hier zouden lezen, en mocht het toch gebeuren, is het te hopen dat hun wel hun mond houden tegen de rest!

Meid, succes met je laatste loodjes!
Nog even en dan kunnen papa en mama lekker knuffelen met hun mooie kindjes!

Liefs!

Elisemier, ga jij ff vrolijk met jezelf aan de slag. Je moet het verhaal en de verantwoording niet omdraaien, anders dan waar hij hoort te liggen. Makkie an tegen mijn vrouw, gewoon wegwezen nu en je koest houden. Volgende keer zal ik minder vriendelijk en in onvervalst Rotterdams jou even mededelen hoe ik over dit soort bijdehandte tantes als jij denk.

Als jij iemand, of meerdere personen, ONGEACHT OF DIT PRIVE OF ANDERS IS, iets in vertrouwen meedeelt, houdt diegene dit voor zich. Dat heeft te maken met goed fatsoen. Niets meer en niets minder. Nogmaals, moeven nu, mijn vrouw met rust laten en lekker buiten gaan spelen. En geen olie op het vuur gooien, krijg je steekvlammen van.

mijn 2e zin is een beetje raar geloof ik..

ik bedoelde dat ik het niet weet, maar als ik het zou weten zou ik het nergens neerzetten ;-)

Vond het juist spannend dat ik het niet wist, maarja daar is niets meer aan te veranderen!

Lieve lynn en man.. Ik volg jullie al tijden, net als velen.. Heel af en toe laat ik een reactie achter.. Maar nu kan ik het niet laten!!

Waar halen sommige het gore lef vandaan om zo met bepaalde informatie om te gaan!! Het gaat hier niet over een haar kleur ofzo!! Sommige dingen hoeven niet eens benadrukt te worden en weet je uit een fatsoensnorm dat je er niet over praat!! Dat het niet aan jou is, om dat überhaupt ergens te melden!! En dan nog die reactie van die stomme koe!!! Sorry hoor, een ander woord heb ik niet voor je!! ( elisemier) dit is zo bijzonder voor aanstaande ouders! Iets wat je maar weinig meemaakt in je leven, jammer dat er zo'n smet op word gelegd!!

Lieve lynn, geniet van de laatste loodjes, al zijn ze zwaar, en oppervlakkige mensen zijn er helaas veel van!!!

Terug
Bovenaan