Hoe gaat dat nou bij jullie thuis? Hebben jullie het vaak over de baby met je partner en is hij erg betrokken? Die van mij gaat mee met alle/de meeste bezoeken en vind het allemaal erg leuk. Denkt ook na over alle dingen. En toch....voel ik me nogal een 'alien' haha. Mannen blinken nou niet echt uit in inlevingsvermogen en al die zwangerdingen zijn toch wel een beetje oninteressant en vreemd heb ik het gevoel. Denk niet dat ie me écht begrijpt. Aan de andere kant: ik begrijp mezelf ook vaak genoeg niet haha..., de (verschrikkelijke) hormonen :s
Vind het soms ook lastig..aandacht voor de zwangerschap vind ik zo fijn, maar je wil het ook niet te veel alleen maar daarover en over jezelf hebben. Dit is onze eerste baby, dus alles is ook helemaal nieuw voor me. Ben benieuwd naar jullie ervaringen....
Vind het soms ook lastig..aandacht voor de zwangerschap vind ik zo fijn, maar je wil het ook niet te veel alleen maar daarover en over jezelf hebben. Dit is onze eerste baby, dus alles is ook helemaal nieuw voor me. Ben benieuwd naar jullie ervaringen....