De man

Mijn man gaat ook alleen mee met de echo's, dit is ons derde kindje maar ook bij de 1e twee ging hij niet elke keer mee. Hij probeert me wel zo veel mogelijk te helpen door boodschappen te doen, eten te koken en af en toe eens te stofzuigen. De babykamer enz. is mijn ding al zet hij wel de meubels in elkaar. Hij heeft vrij in de dagen dat ik in het ziekenhuis lig maar moet daarna wel weer werken tot 3 januari. Ik ben blij dat hij in elk geval de dagen dat ik zelf niet thuis ben vrij heeft om voor de andere kinderen te zorgen. Daarna zien we wel weer,
 
Die van mij was laat zo'n lompe boer.
Was ik helemaal in tranen omdat ik mijn muts ergens had laten liggen. foetsie dus.
krijg ik te horen dat ik volwassen ben en dat ik gewoon een nieuwe moet kopen. grrrrrrrrrr.
maar voor de rest is hij ook wel lief, druk met klussen, en mee naar de controles. Het begint nu eindelijk ook een klein beetje bij hem te leven.
11 weken zwanger nu
 
Die van mij wordt volgens mij gillend gek van me en dan weten we het nog maar een paar dagen dat we een kindje gaan krijgen.. haha
Ik vind het zo moeilijk om het er niet over te hebben. Ik ben er constant mee bezig, hij nog niet echt. Hij is verder wel heel lief maar heeft nog niet echt in de gaten wat het allemaal met me doet (dat de hormonen echt zo snel al zo veel met het vrouwenlichaam kan doen).

Hem het boek van Kluun gegeven maar heeft er nog niet ingelezen (ik heb het natuurlijk in 1 dag gelezen).
 
Vooraf was ik erg pessimistisch, vriendlief schuift dingen graag vooruit en heeft als sluitzin eigenlijk overal op ach we zien het wel... Pfff soms zo vermoeiend, Maar tis wel een schat van een vent dus dat nemen we dan maar voor lief.
Ik ging er dus vanuit dat ik alles maar dan oo alles zou moeten voorleggen en me soms boos zou moeten gaan maken omdat hij het dan weer vooruit wilde schuiven...
Maar wonder boven wonder is hij sinds de zwangerschap compleet veranderd. Baby winkel... liefst 3 ipv 1. als ik met iest in handen sta wil hij het kopen ipv ik, en deze week het kamertje geregeld, Ik wilde dr voorzichtig over beginnen en hij stemde vooraf al helemaal in met mn idee-en... Whahaha Heerlijk!!!!
Ook met dingen in huis pakt hij heerlijk door. Is voor niks te beroerd, en zegt honderden keren dat als er iets is dat ik het moet zeggen.
A.s. dinsdag weer een echo en hij is haast zenuwachtiger dan ik. LOL.
Wat heb ik toch een heerlijke vent!

X een zeer gelukkige zwangere haha.
 
dat boek is erg leuk van kluun.

mijn man houst overal erg veel rekening mee vooral als ik moe ben als hij dan thuis is maakt hij het eten verder klaar.
lekker fijn.
groetjes
 
Een paar maanden geleden was mijn man nog lief want hij streek over mijn buik omdat ik buikpijn had van de drank de avond ervoor van een feestje.....

Nu is hij lief omdat hij over mijn buik strijkt om een hele andere reden!

aaaaaaaaaaaaah
 
Mijn man vind het allemaal wel leuk zegt ie, maar uit zich zelf bv zijn hand op mijn buik leggen doet ie niet. Vanmiddag de 20 wken echo, dan gaat ie wel mee, naar de verloskundige gaat ie niet mee. dat boek van Kluun heeft ie trouwens wel gelezen, vond ie wel grappig.
 
hier een enorm fanatieke paps in wording.
gaat elke controle en echo mee. heeft zelf het hele baby kamertje uitgezocht, behangen, en verfen gaat ie ook zelf doen. ik had me er maar bij neer te leggen. elke dag wordt mijn buik gewassen (hij zegt dat ie de kleine wast, prima) boodschappen worden gedaan, ik krijg een nieuwe fiets. joepie, vaatwasser wordt aangeschaft.
Hihihi, ik vind het allemaal super. het is onze eerste.
het enige waar ie niet zo blij mee is, is dat ik mijn teennagels niet meer kan knippen en lakken, hihi. mag ie vanavond mee stoeien!!!

smooty
 
Terug
Bovenaan