De medische molen.

<p>Hoi! Ik ben benieuwd of er nog meer dames in de medische molen zitten. Zelf zit ik midden in een ivf traject. Graag wil ik evaringen en evt tips uitwisselen met dames die in hetzelfde schuitje zitten. Ik ben net gestart met de menopur om follikels te laten groeien . Binnen nu en 2 weken de punctie als alles goed verloopt. </p><p>Xx </p>
 
Hoi!
Ik ben zelf inmiddels bijna 25 weken zwanger middels ivf. Als je vragen/adviezen wilt of je hart wilt luchten dan wil ik je daarbij best helpen :)
Liefs
 
Hoi Bnthee ,
bedankt voor je reactie. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Mag ik vragen welk ziekenhuis jij in behandeling was? Wij lopen in het umcg . Was het de eerste ronde raak? En is het allemaal meegevallen ? Liefs ?
 
Hi!
Antonius nieuwegein/leidsche rijn icm isala Zwolle.
Het was de eerste poging direct raak echter al snel bloedverlies, nog wel een kloppend hartje maar met 7 weken toch een missed abortion. Toen gewacht op nieuwe menstruatie en een cryo laten terug plaatsn wat nu onze dochter wordt! 
Ik heb zelf gespoten met decapaptyl en gonal f 225 en voor de eisprong ovitrelle. 
Ik vond de punctie redelijk te doen, ik was daarna vooral heel duf maar heb eigenlijk geen napijn gehad, mogelijk omdat er 'maar' 7 follikels waren aangeprikt waaruit 5 embryo's zijn ontstaan. 
Wij hebben wat betreft ivf denk ik wel echt een geluks en succes verhaal, 2 terugplaatsingen en 2 zwangerschappen waarvan eentje gelukkig blijvend. Wij hebben voor ivf 4 iui behandelingen gehad maar zaadkwaliteit was niet om over naar huis te schrijven. Veel antistoffen waardoor er nooit meer dan 2 mln. is overgebleven.
Ik hoop dat het jou ook gegund is!!
 
Oké gelukkig een succes verhaal. Ik heb 8 maanden aan de Clomid gezeten . Dit had geen resultaat. Hele goede eisprong maar zwangerschap bleef uit. Na verder kijken lag de oorzaak niet bij mij. 
Had je goede ervaring met het ziekenhuis ? En hoe oud ben je als ik vragen mag? 
Bedankt voor het delen van je verhaal. Over 10 dagen de punctie dus ben heel benieuwd . En spannend ‘ liefs 
 
Had je van jezelf geen eisprong dat je clomid kreeg?
Hebben ze wel semen(zaad) onderzoek bij je partner gedaan? Mijn vriend moest door het tegenvallende resultaat zijn goedje opvangen in speciale vloeistof zodat er meer overbleef. Al was dat uiteindelijk nog niet veel ?
Ik ben zelf heel tevreden over ons ziekenhuis, maar mijn beeld is denk ik wel wat gekleurd omdat het relatief snel gelukt is. 
Ik ben nu 26, vriend 29. 4 jaar geleden kregen wij ons eerste grote cadeautje, ongepland maar zo welkom. We wilden toen al vrij snel een tweede kindje maar dat bleef dus uit. Dit hele traject drukt je zo met je neus op de feiten!
Wat betreft de punctie; ik was echt bloednerveus maar je kunt niet anders dan erin mee gaan. Hebben ze je al verteld welke pijnstilling je krijgt?
 
Hi! Ik had na 2 miskramen geen regelmaat meer , wel steeds een eisprong maar erg wisselend . Na 8 maanden aan de Clomid vroegen wij een zaadonderzoek aan. Deze was helaas niet goed , helemaal niet goed. Alleen ivf icsi was nog mogelijk. Die 2 miskramen waren wondertjes dat ik zwanger was geworden. Wij zijn beiden 28 jaar , en gelukkig door ons aandringen heeft het onderzoek plaatsgevonden. 
Ik heb al een echo gehad. Er lagen 20 follikels klaar . Is erg veel. Ik moet nog volgende week vaak heen voor controle om te overstimulatie te voorkomen. 
Liefs 
 
Oh jeetje 2 miskramen, wat pittig zeg ? en dan ook nog je cyclus van de leg..
20 is veel ja! Je reageert in ieder geval goed op de hormonen! Zit er veel verschil in grootte nu of gaan ze gelijk op?
Hopen dat overstimulatie uitblijft, zodat je na bevruchting meteen een terugplaatsing krijgt. Ik ga voor je duimen!
Liefs
 
Terug
Bovenaan