De medische molen.

Hee, zelf 3 rondes clomid geslikt, maar dit sloeg niet aan. Daarna 2 rondes tamoxifen, ook geen succes. Toen 1 ronde geïnjecteerd (gonal f en ovitrelle), en die ronde zwanger, inmiddels 16 weken. 
Ik ben nogal verbaasd dat bij jullie pas na maanden zaadonderzoek werd verricht! Bij ons moest dit meteen in het begin gebeuren. Ze zeiden: we kunnen wel beginnen met medicatie voor de vrouw, maar als het zaad niet in orde is, heeft dat geen enkele zin. Bij hem was gelukkig wel alles goed. Uiteindelijk bemoeilijkte de pcos bij mij het zwanger worden. 
In ieder geval heel veel succes! Hopelijk mag jij ook snel genieten van een mooie zwangerschap! 
 
Hi Silvia!
Wij waren zelf ook verbaasd.. Als ze dat onderzoekje eerder hadden gedaan, hadden we het hele iui verhaal en dus de constante teleurstelling kunnen overslaan. Bij ons werd het onderzoek pas gedaan tijdens de ivf intake. 
Gelukkig is het ook bij jou gelukt! Voel je je goed? :) 
Liefs
 
 
Hi bnthee , Silvia.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ja door de miskramen vonden ze zaad onderzoek niet nodig. Op ons aandringen is dit uitgevoerd . Pas na een jaar hè. We kregen bijna ruzie omdat we dit onderzoek wilde en toen wij opgestapt zijn naar het umcg , eerste wat ze deden was onderzoek bij mij en zaadonderzoek . En toen kwam het aan het licht.
op de echo waren de 20 follikels allemaal even groot . Maandag hoor ik hoeveel er groeien. Silvia mag ik vragen welke ziekenhuis ?? Ik voel me alleen moe en mijn buik is gevoelig van de injecties. 
Liefs ?
 
Bizar he, dat de verschillen per ziekenhuis zo groot zijn.. anderzijds misschien maar goed ook zodat je altijd voor een second opinion kunt gaan maar toch.
Morgen een spannende dag! Ben benieuwd! Succes!
 
Terug
Bovenaan