de meesten willen NIET en ik juist WEL ongesteld worden .....

A

Anoniem

Guest
Ik zit sinds 7 febr. (8 weken nu) al te wachten op mijn menstruatie en ik kan je zeggen, zal een gat in de lucht springen als ik het eindelijk weer word !!!!!

Pfff wat een onzekerheid en de vraag of je lichaam wel goed functioneerd, jeetje zeg. Ik ben vrij nuchter, maar nu mag er wel eens een verandering komen en dat ik duidelijkheid krijg !!!

Sorry hoor, moest het ff kwijt

Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Weet dus helemaal hoe je je voelt, dus schrijf het maar lekker van je af!
Moet toch ergens even je 'frustratie' kwijt kunnen?
Ik zit dus nu op 7 weken sinds m'n laatste menstruatie....

Groetjes,
Marije

Hoi Marije,

Ja, jij wacht ook al zo lang he  

Wanneer ben jij gestopt met de pil en is dit jouw 1e kindje ?

Wel "prettig" om een lotgenoot te hebben, anders voel je je zo alleen met je probleem he !!!! Al hoop ik dat er zowel voor jou als voor mij snel verandering komt !!!!

Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Ja, het is wel fijn om te weten dat je niet de enige bent die zit te wachten.
Het zou bij ons het 2e kindje worden.
Wij hebben al een zoontje van 9 maand en zouden dus vrij vlot een 2e willen. De kinderen lekker dicht op elkaar.

Na de bevalling ben ik slechts 2 maanden aan de pil geweest, dus je zou zeggen dat je lijf daar niet zoveel last van kan hebben toch?! (bij de eerste was ik al 8 jaar aan de pil en ik was direct heel stipt na 30 dagen ongesteld)

Bij jullie zou het wel de eerste worden?

Groetjes,
Marije

Hier nog een lotgenoot, wacht al vanaf november op mijn menstruatie, tot op heden niks, helaas.

Ik zit er echt naar uit te kijken dan weet ik dat er tenminste nog wat gebeurd in mijn lichaam.

Hoihoi net als ik "in afwachting op de menstruatie zijnde" meiden,

Marije, ik heb al 2 kinderen, we gaan dus voor de derde, wat me zo ontzettend leuk lijkt  De oudste wordt volgende maand 6 en de jongste is 2,5 jaar. Ik vind het juist heerlijk om wat leeftijd tussen de kids te hebben. Zo zie je de 1 vindt dit leuk en de ander dat :)
Ja en als je iets juist erg graag wilt, dan zul je altijd zien dat je moet wachten. Bij de 1e was ik met 2 maanden zwanger en bij de  2e met 7 maanden. We wachten het gewoon af, meer kun je niet doen.

En Wennepen, jij wacht inderdaad al wel lang op je menstruatie zeg, pfffff das ook niet leuk  Ik heb al wel 1 menstruatie uit "mezelf"gehad zeg maar. Maar wil nu zo graag weer ongesteld worden, want dit is niet leuk, maar dat zul jij ook zeer zeker weten !!!!

Sterkte meiden, groetjes Ellen

He Ellen!

Hoe is het met je?  Weer even  geleden he, maar ik had sinds vorige week geen computer i.v.m. die verhuizing(je weet wel).Hoe gaat het nu? Nog steeds niet ongi...vervelend hoor! Ik ben nu  momenteel even geen lotgenoot meer, maar ik vind het erg vervelend voor je die onzekerheid! Ik hoop dat ze gauw komen die rode vervelende duiveltjes.
Heb je trouwens  nog navraag gedaan bij de dokter?
Nadat ik begonnen ben met die monnikspepercapsules ben ik wel snel ongi geworden, toeval? misschien ook wel niet en werkt het gewoon. Misschien heb je er wat aan.

Succes!

Groetjes Famke

hallo meiden,

Hier nog een lotgenoot, ik heb 4 januari mijn laatste menstruatie gehad naar aanleiding van de pil, en sindsdien niet meer. We zijn bezig voor ons 1e kindje en ik ben  4 jaar aan de pil geweest

Echt heel frustrerend omdat je niet weet of je lichaam wel werkt!
Ik vraag me ook af wanneer je naar de ha kan voor medicijnen die je menstruatie opwekken, weet iemand dit?

liefs Henriette

Terug
Bovenaan