de meesten willen NIET en ik juist WEL ongesteld worden .....

Hoi,

Net als Ellen ben ik ook al na het stoppen met de pil alweer uit mezelf ongesteld geweest. Dat was na 35 dagen, dus niks 'schokkends'.
Alleen nu duurt het dus zo lang...
Overigens heb ik dus maar 2 maand de pil geslikt....het lijkt mij toch niet dat je lichaam daar zo van in de war kan raken?

Henriette, ik denk dat je nul op het rekest gaat krijgen bij de ha.
Volgens mij houden zij een jaar aan voordat de menstruatie goed moet lopen. Maar je kunt natuurlijk altijd een keertje bellen.

Groetjes,
Marije

een jaar?

jeetje wat lang zeg, eigenlijk wel zonde, want als je een pilletje krijgt ben je soms zo zwanger!

Naja, ik heb nu wel erg last van mn onderbuik en rug, dus misschien zit het eraan te komen!

liefs Henriette

Hoi Ellen,

Zelf ben ik de middelste van 3 kinderen en tussen mij en m'n broers zit aan beide kanten rond de 2,5 jaar.
Heb het zelf altijd als erg leuk ervaren, ook al hoor je veel negatieve verhalen van middelste kinderen ik vond het super. Altijd iemand om mee te spelen!!!
Dus mocht het voor jullie lukken dan zal het net zoiets zijn als bij ons vroeger thuis.

Groetjes,
Marije

Hoi Marije,

Nou ik zal je vertellen ik ben zelf de oudste van 3 meiden. Zusje onder mij is 2 jaar jonger en de jongste is 7 jaar jonger dan ik. Heb het altijd erg leuk gevonden met z'n 3en. En nu je ouder wordt vind ik het nog leuker !!! We hebben ook met de hele familie een hele leuke band.

Ik heb altijd al graag 3 kinderen gewild, leek me geweldig, maar mijn man was daar in 1e instantie niet zo happig op hij vond 2 wel genoeg, maar die is dus toch omgegaan en die vind het idee nu ook heel leuk hoor om er een derde bij te hebben !!!!

Hoe oud ben jij Marije ?

Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Bne 26 jaar (maar word zaterdag 27).
Wij gaan eerst maar eens kijken of het allemaal gaat lukken met een 2e en als dat allemaal goed gaat zouden wij misschien ooit ook wel een gezin met 3 kinderen 'willen' (je hebt het natuurlijk niet helemaal zelf in de hand).

Maar mocht die 3e er ooit komen, dan zal die waarschijnlijk wel iets later komen na de 2e.

Groetjes,
Marije

bne is dus ben, maar dat had je waarschijnlijk al wel begrepen

Ha Marije,

Maak er zaterdag een gezellige dag van. Alvast reuze gefeliciteerd hoor.

Groetjes J

Terug
Bovenaan