de naam wat vinden jullie ervan?

vind het allebei 2 leuke namen.
passen ook wel bij elkaar.
maar maakt niet zo veel uit toch als het bij elkaar past is wel leuk dat wel.
maar gaat ook omdat je gewoon zelf een leuke naam vind. :)

hoi ik vind otis wel een mooie naam!ik weet niet hoe je andere kinderen heten?als jullie hem mooi vinden dan is het goed.ik had er nog nooit van gehoord maar wel erg leuk.mag ik vragen waar jij uit de buurt komt?ik kom uit sittard.
groetjes kim

Bedankt! Ik kom uit drenthe.. hahhaha niet zo heel erg open voor aparte namen. Het komt van Otis de liften, E. Otis heeft de eerste veilige lift uitgevonden. :D

Mijn andere kindje heet J oshua N athan M arley
Het is ook echt de 3de naam.

ik zou gewoon voor de makkelijke versie gaan ; Levi...ik twijfelde bij mijn zoontje ook of ik Yari zou doen of Jari..uiteindelijk vond ik de makkelijke versie het leukst! @josh.. ik kreeg ook van die reacties..ik vind voor een 2de namelijk Felix leuk..mijn moeder en zusjes meteen..ja net als het kattenvoer..naja zeg! maar ik trek me er vrij weinig van aan,ik vind het een geweldige naam en mijn vriend ook..ik laat hun nu gewoon in de waan dat ik een andere zoek ;) nu moet ik nog gaan kijken naar de doopnamen haha.

Ik vind levi leuk....maar dan wel als levi en niet levy( vind die v en y niet zo leuk naast elkaar)

Verder vind ik gewoon dat je namen moet geven die jezelf mooi vind ongeacht wat familie daarvan vind....

Wij hebben zelf meerder jongens en meisjes namen nu op papier maar hebben eigenlijk nog niet besproken wat we echt leuk vinden hahaha...

Bij onze eerste en tweede heeft de papa eigenlijk de naam bedacht...

Liefs Randy
mama van Ninthe* en Nova

Terug
Bovenaan