DE nachten...help

Ik sluit me helemaal aan bij deze conclusies! Gewoon lekker dichtbij je houden. Verwennen kun je ze nu echt nog niet en als je merkt dat hij wat beter in zijn velletje zit, kun je hem in zijn eigen wiegje naast jouw bed leggen. Wanneer je hem dan op zijn eigen kamertje legt kun je dan altijd weer bekijken!
Sterkte en bedenk dat je er gewoon even doorheen moet! Over een paar maanden kijk je hier met een glimlach op terug.
 
Inbakeren was bij ons een geweldige oplossing! Wel even advies vragen bij het cb. Bij mij zijn ze langs geweest om ons te leren hoe je goed moet inbakeren.
Veel succes!
 
Over de borstvoeding kan ik ook niet mee praten maar wel over het huilen s'nachts. Overdag sliep mijn zoontje netjes op zijn zij, maar s'nachts....elke keer hommeles. Maar als ik hem op zijn buik legde sliep hij heel erg tevreden verder. Ik wist dat het niet goed was en heb met de kinderarts overlegd. Die raadde mij dit ook zeer af maar zij er ook bij dat de keuze aan mij was... in de tijd dat ik geboren ben moest het zelfs allemaal op de buik!!! Ik dacht we proberen het gewooon en ik ga wel vaak kijken. Nou ik heb er geen moment spijt van gehad want sindsdien slaapt hij waanzinnig goed! Sommige kinderen zijn nou eenmaal buikslapers. Succes en ik hoop dat je snel een manier vindt.

Groetjes

Groetjes
 
Mijn dochtertje is nu bijna 6 weken en is ook steeds weer wakker als ik haar in haar bedje leg. Overdag vind ik dat niet zo erg, maar 's nachts wel. We zijn ook heel moe en weten niet meer zo goed wat te doen. Vannacht heb ik haar maar even langer bij me gehouden en toen in haar bedje gelegd en ging het goed. Ik weet niet of het toeval is, maar van nacht probeer ik het zeker weer.
Ze is ruim 4 kilo en 1,5 week te vroeg geboren, maar ze heeft dus ook dat gedrag.
 
Terug
Bovenaan