De nachten

Oh mijn God!! Wat een beroerde nachten!!!
Ben doodmoe, maar als ik naar bed ga, lig ik te woelen en te kroelen. Ben dan gewoon hartstikke wakker! Probeer ook overdag even wat te slapen, maar dan is het weer precies hetzelfde als 's nachts.
Er gaat dan zoveel door mijn hoofd. Ook ben ik bang voor een miskraam, omdat ik dat al een keer gehad heb. Ben dan erg bang om buikpijn te krijgen, en zit ik dan in bed op te letten of ik erge pijn krijg.
Blijkbaar had ik dat bij de eerste ook. Mijn man zei dat ik het alleen de eerste twee/drie maanden had en dat het toen over was (de slechte nachten)

Hoe gaat het bij jullie?

Valt bij mij wel mee moeheid komt nu wel wat maar als ik het bed ruik kan ik ook wel slapen gewwoon niet teveel nadenken het moet het toch zelf doen dus gewoon lekker gaan slapen en denk maar aan de vakantie ofzo ik heb ook een miskraam gehad en ben veel rustiger als vorige x je doet je best en meer kun je niet doen veel succes
Liefs yvet

Er zijn middeltjes van Dr Vogel die je mag nemen om te kunnen slapen. En om wat rustiger te zijn. Avena Sativa en Dormeasan.

Slaap lekker!

Zelf ben ik ook heel erg onrustig tijdens het slapen op dit moment.
Ik slaap standaard al 's middags door een chronische ziekte dus daar kan ik het ook niet mee opvangen. in de nacht zelf slaap ik aardig maar het in slaap komen is een ramp en het op bed blijven liggen ook

K kan de hele dag wel slapen...
Zodra k lig, ben k vertrokken...

Probeer het overdag wel te beperken...want anders krijg je helemaal zo een verstoord ritme...

Ben op t moment in de ziektewet, omdat ik me echt nie helemaal jovel voel, dussss kan wel uitslapen...en het wakker worden ZONDER wekker, vin ik echt wel heerlijk :D

Ik heb t alleen zoooo ongeloveloos koud...vingers als ijsklompjes, tenen idem dito...en dit bijna 24/7...

Hoi,

Ik kan me wel een beetje bij je aansluiten.Ook moe iet zo heel goed slapen.

En wat Mell zegt heb ik ook ik zit met een dikke trui op de bank en dan nog heb ik het koud.niet normaal heb ik bij de andere zwangerschap niet gehad.

Liefs rian

Heey meid. kom je hier af en toe toch volgen hoor. Ik was ook een hoop dingen vergeten van de eerste zwangerschap die mijn man me heeft moeten vertellen ahahha. Hoezo zwangerschapsdementie? Helaas heb ik ook die heerlijke wakkere nachten en overdag niet vooruit te branden. En dan hebben we nog van die handenbindertjes oom ons heen. Ik ga wel 's middags tegelijk met onze boef naar bed, maar ik slaap dan zelden. Mijn lijf rust dan wel uit. Ik voel me daarna ook wel fitter. In tegenstelling dan als ik in slaap val. Dan lijken mijn ledematen wel 2 keer zo zwaar. We slaan er ons wel doorheen. En misschien je meisje een middagje wegbrengen? Ik heb het geluk dat mijn moeder onze boef soms komt halen en dat ik dan even 2 uurtjes slaap kan pakken. Dat is toch wel fijner dan de 45 minuten die zoonlief me anders gunt.

Hoi hoi,

inderdaad slaap ik ook erg onrustig. Ik kan wel goed inslapen maar wordt regelmatig wakker en ik droom ook raar! Wist niet dat ik zo kon dromen...
Hierdoor ben ik 's ochtends al moe met opstaan. Ik werk gewoon nog 40 uur per week maar ben 's avonds echt moe! Maar ja, hopelijk is het maar een fase en gaat dit weer voorbij! En ook mijn thermostaat van mijn lichaam is ontregeld...warm/koud/warm/koud...Mijn 1e zwangerschap dus ik kan niet echt vergelijken.

Succes allemaal met het slapen...

Terug
Bovenaan