De nachten

Ik herken me ook in de slaap'problemen' ik slaap helaas ook erg onrustig en word ook veel wakker. Ondanks dat ik erg moe ben kan ik niet slapen als ik in bed lig.
Gister lag ik om 22u in bed.. 00u nog wakker.. en om 4u weer klaarwakker en niet meer kunnen slapen.. en dan gaat je wekker ook nog om 6:30! Moet je de hele dag werken en heb je 's avonds nog training ook! Bah ik ga nu me bedje maar weer lekker opzoeken. Morgen kan ik tot half 10 uitslapen!

Liefs

Oohh, uitslapen... Da's lang geleden. ;)
Probeer jezelf eens goed moe te maken voor het slapen gaan. zoals een uur voordat je gaat slapen even een kwartiertje sporten. Als je daarna een warm bad neemt en in bed gaat liggen moet het lukken lijkt me! En anders heeft dokter vogel mij ook nog nooit in de steek gelaten.

Die heftige dromen heb ik ook, nog wel erger dan met nr 1. als je daarna niet kan slapen kan het helpen de droom op te schrijven. Daarmee zet je het letterlijk van je af.

Succes!

Ben blij dat ik niet de enigste ben!
Ja, die dromen horen erbij. Probleem is, heb al bijna een jaar niet meer kunnen uitslapen omdat dochterlief 6:00/6:30 wakker wordt.

@supertje: is idd een idee om haar een keer weg te brengen, maar ben bang dat ik haar erg zal missen.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Duurde even voordat ik een reactie terug kon sturen omdat het ff niet goed met me ging. Maar ben weer aan de beter hand.

Dat missen is maar even hoor. Ik had er erg veel moeite mee in het begin, maar ik weet dat hij bij mijn moeder in zeer goede handen is. Ik had ook wel last van een schuldgevoel. Ik breng hem weg om zelf te slapen. Maar hij heeft meer aan een moeder die even een beetje bijgetankt heeft. Voor ons 3-tjes is het beter. Zowel voor Tjerk, mini en mij. Succes meid.

Terug
Bovenaan