de nieuwe pendellijst

Hoi,

Ik kreeg net een ractie van Nientje;

Ik zou in MEI zwanger worden van een jongetje!

Toi, toi, toi dat het waar is....

Ook voor jullie allemaal!

xxx
Billie, 26 jaar, eerste kindje

Hoi,

Ik heb bericht terug gekregen van Heidike en ze heeft voor mij gependeld februari 2006 een jongen. Zou echt fantastisch zijn!

Groetjes,

Jetje 2e kindje ronde 3

Hoiiiii

Ik heb net nog bericht gekregen van Cyntia en die voorspeld ook een

Jongen in feb.!!     Ik hoop het!!!!!

en van pendie(?) ,maar die had gelukkig mijn achternaam verkeerd!!! anders was het een jongen in januari 2008!!

groetjes Tamara

Hey!!

heidike "ziet" voor mij in maart dit jaar een jongetje!!

de anderen "zagen" meisjes en ook in andere maanden..
Hoop natuurlijk dat ik nu gewoon zwanger ben en iedereen het mis heeft!!

liefs, grover

MEIDEN ALS JE WILT LATEN PENDELEN LEES DAN AUB EERST DE TOPICS (ZOALS EERDER GEZEGD) EN KIJK WIE ER ALLEMAAL KUNNEN PENDELEN!!! ER ZIJN EEN HOOP MEIDEN DIE NIET EENS HET TOPIC "LEES DIT EERST HIER STAAT DE UITLEG" LEZEN EN ZOMAAR OP HET FORUM HUN GEGEVENS SCHRIJVEN!!!

BOVENDIEN HOEVEN JULLIE PER PENDELAAR MAAR 1 BERICHTJE TE STUREN WANT JE KRIJGT TOCH WEL REACTIE!!

DE MEESTE PENDELAARS WERKEN FULLTIME EN HEBBEN EEN EIGEN GEZIN DUS WEES NIET ONGEDULDIG EN WACHT GEWOON AF....

ALS JULLIE NIET DE MOEITE NEMEN OM HET TOPIC VAN HIERBOVEN TE LEZEN DAN ZULLEN  WE NIET MEER PENDELEN!!

IK HEB NA EEN DAG WERKEN MASSAAL VEEL BERICHTJES GEKREGEN OM TE PENDELEN....NATUURLIJK DOE IK DIT GRAAG MAAR NIET ALS JULLIE ONGEDULDIG ZIJN....OOK IK HEB EEN FULLTIME BAAN EN NIET ALTIJD ZOMAAR TIJD OM OP ELK MOMENT TE PENDELEN!!

HEB AUB EEN BEETJE RESPECT VOOR DE ANDEREN EN MIJ DIE ZOMAAR VOOR JULLIE DE TIJD NEMEN OM TE PENDELEN EN GUN ONS DE TIJD....ALS WIJ MOETEN HAASTEN MET PENDELEN DAN KOMEN ER FOUTE UITSLAGEN UIT EN IK NEEM AAN DAT JULLIE DIT OOK NIET WILLEN!!

DUS MEIDEN IK HOOP DAT JULLIE MET DEZE INFO IETS DOEN...

LIEFS NIENTJE

Hoi Meiden !!

Ik heb verschillende uitslagen gehad tot nu toe, 3 meiden hebben hetzelfde voorspeld !!!
Alleen jammer dat het pas in 2007 staat te gebeuren............

Maart 2006                   Meisje        Sproetje
Januari 2007                Meisje          Nienke
Januari 2007                Meisje        Patricia
Januari 2007                Jongen        Pendie
Augsutus 2006          Jongen        Anita ( babybrabbel)
September 2006      Meisje        Heidike

Als 1 van de 6 zou kloppen zou ik al heel blij zijn !!!!
Wilde alleen maar dat het effe iets snellen zou zijn dan over een jaar pas.,......

Knuffie van Blanca

Hoi Naat,

Wil je mijn drie nieuwe uitslagen er ook bij zetten in de lijst. Ik had hem nog als reactie geplaatst onder "pendellijst", maar zag vandaag dat je er een nieuw topic van hebt gemaakt

Cynthia:maart 2006 zwanger van een meisje
Patricia: (maand van bevruchting) mei 06 van een jongen
Pendie: Ik kom voor je uit op februari 2006, jongetje en je zou in totaal 3 kinderen krijgen

Liefs Caroline

MEIDEN

IK STOP MET PENDELEN TOT NADER ORDER!! IK KOM NIET MEER DOOR MIJN AANVRAGEN HEEN EN HEB ER NOG RUIM 50 OM TE PENDELEN!! DIT IS NIET NORMAAL....IK WERK OOK NOG EN IK HEB OOK NOG EEN PRIVELEZEN DUS AUB MIJ NIET MEER VRAGEN!! IK PENDEL MIJN INBOX NOG LEEG MAAR ALLE NIEUWE AANVRAGEN  DIE NU NOG BINNENKOMEN  VERWIJDER IK EN PENDEL IK NIET MEER!!

SORRY VOOR JULLIE MAAR ANDERS KOM IK ER NOOIT MEER DOORHEEN!!
JULLIE ZULLEN DUS DE ANDERE PENDELAARS MOETEN VRAGEN!!

LIEFS NIENTJE

Terug
Bovenaan