De nieuwste foto!

A

Anoniem

Guest
Hey,

Ik kan er geen genoeg van krijgen om m'n kindje(s) te showen, dus het leek me leuk om een topic te hebben waar je altijd je nieuwste foto van je kleintje kwijt kan,
Zet er dan even bij hoe je kindje heet en hoe oud hij/zij op de foto is (en wat je evt nog meer kwijt wilt).
Als dit topic een beetje bovenaan blijf kunnen we op den duur de ontwikkeling van de zomer2008-babies zien. Er passen tenslotte 700 berichten in een topic...

Groetjes,

Jacoline.

En dan begin ik natuurlijk zelf;

Mika is hier 8 weken en hij vindt het erg leuk om op z'n buik te liggen.

hihihi, Maudy vindt het op haar buik helemaal niets..........daarentegen vindt ze rechtop zitten en zelf haar hoofd op houden wel heel leuk en stoer..........is hier 7,5 week..........

Ps: we noemen haar niet voor niets "polletje piekhaar"...............
Ze heeft nu een buikgriepje trouwens, erg zielig.
Zijn vanmorgen bij de huisartsenpost geweest omdat ze niets binnenhoudt, toch griezelig met die kleintjes............dus we zitten nu aan zwaar verdunde flesjes en dat gaat redelijk..........ze heeft in iedergeval iets van vocht binnen gekregen en moet haar elk uur iets gaan aanbieden..........langleve het zwangerschapsverlof..........

Ahhhhhhh, wat een scheetjes zeg!

Tijn is nu 5 maanden.....

liefs, Eline

Hier is onze Noud, is vorige week gemaakt, en toen was hij 10 weken.
Hij vindt het heerlijk om lekker te zitten, in zn wipstoeltje, maar ook op de bank! En dan heerlijk met zn armen zwaaien!
groetjes Jacky

Hoi allemaal,
Hier is Janneke 15 weken (3,5 mnd)

Rimke, maudy lijkt op jou! (vind ik) Grappig..

Wat een schattige kindjes allemaal!
En wat een eigenwijze koppies he? Wat zou daar toch in om gaan vraag ik me soms af!

@marina, wat een heeeeeerlijk grietje!!! Die blozende wangetjes...........heerlijk.
Dank trouwens dat je Maudy op mij vind lijken, je bent echt de enige...........de hele wereld vindt haar op Fons lijken, is toch leuk dat je na 9 maanden zwangerschap(+bevalling) enige gelijkenis kunt zien he.................zucht.

Terug
Bovenaan