De nieuwste foto!

hé hé
op het forum waar ik bij zit met Daniëlle word er elke maand een nieuw topic geopend met de foto's van die maand. de leeftijd op het moment van de foto en de geboorte datum worden erbij gezet en zo is er  elke maand een update van de kids..

hierbij Janneke (de limburgse versie)
hier 11 weken oud en geboren op 8-8-8

en 1 van mijn meiden samen (genomen op dezelfde dag, Daniëlle is van 27-6-6)

het haar van Daniëlle groeit pas sinds kort dus dit zit nu eg warrig.....

Groetjes Veronique

Leuk al die beepjes & dreumessen!

@Veronique; je zit zeker bij het zomer2006 forum? Daar spiek ik ook regelmatig even omdat men daar zo lekker actief is (ik ben een najaar2006-moeder). En de foto-topics daar zijn erg leuk!
De fotowedstrijd daar is ook altijd tof, maar volgens mij redelijk veel werk om te organiseren/bij te houden. Als iemand anders dat hier wil doen; graag!

ha , leuk topic..
hier mijn trotsiee....

kan al een beetje zitten, meestal met steun...ze is nu 16 wk...van 10-07-08
en dat haar....zo sta ik elke morgen op mama hahahah..

sinds een week in het grote bed...maar geen probleem hoor...ze vind alles best...en kijk der haar, het kan dus wel hahahah.

gr. bambi
mama van lois 10-07-08

Deze foto is afgelopen donderdag gemaakt, toen was Loek precies 16 weken.

Wat een leukerds hebben wij allemaal zeg!!! Leuk om te zien dat ze zich allemaal zo goed ontwikkelen, je ziet zoveel verschil tussen ze.

Deze foto is van gisteren, van mijn lekkere ventje! Raaf is nu 10 weken en 4 dagen en vind alles leuk. Hij lacht en brabbelt de hele dag (maar kan ook krijsen hoor, al valt dat nog wel mee)

Domenikos vandaag,2-11-08 morgen is hij 2mnd
 en hier lacht m'n beebje
en hier de family compleet...

groetjes,trotse mama Priscilla

Hoihoi,

Wat een scheetjes allemaal.

Hier een foto van onze Evy. Alweer 5,5 maand en sinds vorige week haar eerste tandje. Wat worden ze groot.

Onze grote trots; klaar om naar de oppas te gaan.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan