A Anoniem Guest dec 21, 2008 #130 Hoihoi, Hier weer een paar recente foto's van Evy: Even een mailtje schrijven.... Kijk, mijn favoriet speeltje. Lekker he, z'n soepstengel? Groetjes Iris mv Evy 16-05-08
Hoihoi, Hier weer een paar recente foto's van Evy: Even een mailtje schrijven.... Kijk, mijn favoriet speeltje. Lekker he, z'n soepstengel? Groetjes Iris mv Evy 16-05-08
A Anoniem Guest dec 21, 2008 #132 Ik hoop dat het nu wel lukt. Vandaag genomen! Iedereen fijne dagen en een gelukkig 2009! Liefs Fabiënne & Jari
Ik hoop dat het nu wel lukt. Vandaag genomen! Iedereen fijne dagen en een gelukkig 2009! Liefs Fabiënne & Jari
A Anoniem Guest dec 21, 2008 #133 En hier is Jari 5 daagjes oud! Ohhh.... dit is echt mijn lievelingsfoto! liefs Fabiënne
A Anoniem Guest jan 2, 2009 #135 Raaf wil heel graag zitten, dit was eerste kerstdag... hij is zo cute!! En kreeg een paar mooie nieuwe sokken... Hij is nu 4 maanden en 2 weken!
Raaf wil heel graag zitten, dit was eerste kerstdag... hij is zo cute!! En kreeg een paar mooie nieuwe sokken... Hij is nu 4 maanden en 2 weken!