Goeiemorgen allemaal,
Ik zal mijzelf even voorstellen. Ik ben Leontien, moeder van een dochter van 9, een zoon van bijna 7 en een zoontje van nu bijna 4 maanden.
Ons jongste zoontje is van mijn man en mij samen, de oudste 2 zijn uit een vorig huwelijk van mij. Wij hebben besloten om voor nog 1 kindje te gaan, volgende week is mijn pilstrip op dus daarna gaan we het weer proberen. Ik word niet heel makkelijk zwanger dus nu meteen maar, je weet nooit hoe lang het duurt...
Na mijn 1e dochter heb ik met 22 weken een vroeggeboorte gehad, dat dochtertje is toen overleden. Daarna heb ik de andere zwangerschappen voldragen door vanaf 12 weken hormooninjecties en weeënremmers te slikken. Met daarnaast een paar ziekenhuisopnames is de jongste gelukkig blijven zitten tot 36,5 week. Spannende zwangerschappen dus maar we durven het toch nog aan, het is zo fantastisch mooi!
Na mijn 2e kind(3e dus eigenlijk) was ik gesteriliseerd. Na mijn scheiding kwam ik mijn huidige man tegen(mijn voormalige buurjongen) en toen heb ik een hersteloperatie gehad. Na 6 maanden was ik toen zwanger van Julian, die nu dus 4 maanden is.
Een heel verhaal, genoeg voor nu.
Iedereen succes met zwanger worden!
Groetjes, Leontien