DE NOD LIJST!!!!!!

Hoi Sas ,

Wat fijn dat je de lijst bijhoudt! Is wel een mega-wek geworden hoor! Al die nieuwe mensen...........

Er zat bij bij een klein foutje in, niet echt belangrijk, maar toch..........

We zijn bezig met ronde 6 ipv ronde 5.

Groetjes,

SUUS

Hoi Sas

Ik vind het erg knap van je dat je het allemaal zo goed bij houd.
Ik wil je nog ff bedanken dat je mij er ook heb bij gezet ondanks dat ik
helemaal niks weet en voorlopig nog wel in ronde 1 zit.

Groetjes Simone.

Hoi hoi,

ik zag dat mijn NOD nog op 3 juli stond, maar dit is waarschijnlijk 7 juli geworden, helemaal zeker weet ik het niet. Maar hier ga ik maar van uit (anders valt het zo tegen als toch de rode duivels 4 dagen later weer komen opzetten, wat hopelijk niet gaat gebeuren)

Groetjes, Natas

Hoi Sas,
Wij zijn inmiddels alweer bij ronde 7 beland!
Zou je het willen veranderen op de NOD lijst?

Hallo Natascha, en alle anderen,

Ik hoop Natasha dat je gewoon je eisprong wat later hebt gehad, en nu alsnog zwanger bent.

Hier zijn de rode duivels al weer aangekomen. Wat vroeger als verwacht.Door naar ronde 14 dus.   Maar haal mij a.u.b. maar van de lijst.  
Ik wil een tijdje afstand gaan nemen van het forum.  Ik kan niet meer tegen al het wachten tot ik eindelijk maar zwanger mag worden.
Over 2 weken ga ik naar de gynaecoloog. Mijn man is al door de uroloog onderzocht, en bij hem is alles achteraf gelukkig  toch goed.
Voorlopig stop ik met de ovulatie testen en het tempen, en ga ik mij op mijn studie( mbo doktersassistente)  richten.

Ik hoop dat de lijst met zwangeren zich supersnel uit gaat breiden !
Heel veel succes allemaal,
Liefs Zoey

,

Hoi Sas,

Ik zit nu lekker in spanje, vakantie te houden en wil je even mijn nieuwe NOD doorgeven.ç
Elles, ronde 14, eerste kindje, nieuwe NOD 4 juli.

Groeten uit het heerlijke Salou van mij!!!!

Hoi,

Helaas weer ongi geworden vandaag!
Nieuwe NOD 20 juli ronde 3

Liefs mij

Hoi Sas,

Mijn NOD is 24 juni... ik ben 36 en bezig met ronde 6..
Erg leuk zo die lijst.. lekker om te weten dat er meer meiden zijn die hun NOD op dezelfde dag hebben..

Succes allemaal,

liefs... Bats

Terug
Bovenaan