De onzekerheid slaat toe.....

Hallo allemaal,

Ook ik heb de laatste tijd niet zoveel van me laten horen. Maar ja, om nou elke keer met n hoop geklaag over moe en misselijk te komen....

Tot eind vorige week was dat ook echt de hoofdmoot....maar sinds deze week lijkt het iets beter te gaan met de misselijkheid. Ik ben nog wel erg moe, maar vooral als ik op tijd eet, kan ik de misselijkheid minimaal houden.

Maar daar zit ook wel mijn onzekerheid.... Hoewel ik af en toe wel kon janken van de misselijkheid, het was voor mij wel een duidelijk teken van het zwanger zijn. En nu.....nu gaat het dus een stuk beter, ik eet zelfs s avonds weer redelijk wat..... Maar ik haal me nu dus ook in mijn hoofd dat het hcg misschien wel uit mijn lichaam aan het verdwijnen is.... M'n borsten zijn ook minder gevoelig.....
Pffff het kan natuurlijk ook best zijn dat de kwaaltjes gewoon iets minder worden en dat er verder niets aan de hand is....

Nou ja, nog een week tot de echo, dus maar weer verder met.....wachten ;-)

Best raar hoor, het is mijn 3e zwangerschap, maar ik ben nog nooit zo onzeker geweest volgens mij....

Groetjes!
 
Herken die onzekerheid absoluut!!
Ik ben niet misselijk en heb geen gevoelige (.)(.) en mijn vorige zwangerschap enorm gevoelig (ook nietmisselijk gelukkig). Ben alleen vermoeid en soms enorme moodswings (helaas voor mijn man...) Maar soms denk ik dat ik me minder vermoeid voel, wat waarschijnlijk dan ook zo is, en dan vrees ik meteen het ergste.
Maar ja we moeten door deze weken heen en daarna gaan we enorm genieten!!
Wanneer heb jij (weer) een echo? Ik heb al een kloppend hartje gezien met 5+5 en heb dinsdag 10 april weer echo met 7+6.
Kop meid, samen kunnen we hier wel doorheen en dan spreken we daarna af op de roze wolk!
 
Hi meis,

Ik herken die onzekerheid ook!
Tijdens de gehele zwangerschap van mijn zoontje (op de laatste 2 weken na) had ik geen klachten, en vanaf het moment dat ik een test deed was ik zwanger, zwanger, zwanger! Iedereen mocht het weten!

Dit is nu mijn 4e zwangerschap in 8 maanden (1x missed abortion, 2x gewone mk) Nu de eerste met een hartslag! In het begin had ik behalve de gebruikelijke krampjes nergens last van. Vorige week echter was ik met vlagen zo ontzettend misselijk, en zo moe!

Deze week nog wel een beetje moe... misselijk, dat niet meer. Wel zijn mijn boobs wat gevoeliger dan anders maar dat is alles... En ook ik twijfel! Vanochtend toch nog maar een keer een test gedaan (terwijl ik vandaag 8 weken ben en al een kloppend hartje gezien heb) Hij was donkerder dan de controle streep en dat geeft me een goed gevoel. Maar ik herken je twijfel zo! Voor mij nu nog een week wachten tot de volgende echo, maar wat zou ik graag ook vandaag willen gaan zeg, alleen al voor die bevestiging.

Zoals Blondie zegt, samen gaan we door deze moeilijke periode heen, the faith!

Liefs,
huggy
 
Thanks Blondie!!

Ik heb ook dinsdag de echo! Ben dan als het goed is 8+3. Dat is mijn 1e echo.... Daarna krijg ik rond 11 weken nog een termijnecho.

Vanmorgen was ik helemaal niet misselijk en schoof ik zo 2 boterhammen met hagelslag naar binnen. Maar later vanmorgen, toch weer misselijk. En ook de wasverzachter vind ik vreselijk ruiken, bleh (heb gelukkig nog 3 flessen staan, haha) Dus dat beschouw ik dan maar als positief.

Merk op zich nog niets aan mijn broeken, maar weet ook niet meer bij mijn 2e vanaf wanneer ik dat toen had.....

Ik ga voor ons allebei voor m goede echo dinsdag en dan zie ik je op die roze wolk ;-)
 
Sorry Huggy,

Jij ook bedankt! Ik was blijkbaar mijn bericht aan het typen toen jou bericht geplaatst werd ;-)

Ach, best druk de komende dagen, vanmiddag voetbaltraining van m'n zoontje, daarna pannenkoeken bakken voor morgen op school (hopen dat dat gaat....). Vanavond zelf trainen.
Morgen naar de kapper en de fysio, vrijdag kids allebei thuis en het weekend Pasen met 2x een brunch..... Voor ik het weet is het dinsdagavond ;-)

En Huggy, ook alvast succes volgende week!

Liefs!
 
Heel herkenbaar.... bij mijn tweede zwangerschap had ik een week nergens last van en dan weer een paar dagen echt niet lekker en zere borsten wat vervolgens weer helemaal overging... maakte me zo onzeker. Maar alles was goed hoor en ik heb nu een gezonde zoon.

Klachten komen en gaan en zijn geen teken dat het niet goed gaat met de zwangerschap. En zo te lezen heb jij ondanks dat je niet zo heftig misselijk meer bent toch nog wel duidelijke klachten hoor.

Probeer dus niet teveel op je lichaam te letten. Hoe moeilijk ook, bedenk dat het uitblijven van bloed het grootste en belangrijkste teken is van een zwangerschap... de rest kan enorm wisselen.

geef je er aan over... alles gaat vast prima!
 
Dat is zo, Bloempje!

Maar ik zal toch blij zijn als ik volgende week een kloppend hartje zie! Al geeft dat ook geen garantie, die krijg je helaas nooit ;-)

Geen nieuws, goed nieuws! En geen bloed, geeft moed ;-)

Dank voor jullie lieve woorden!
 
Terug
Bovenaan