De onzekerheid slaat toe.....

Je verhaal is ook voor mij heel herkenbaar. Het lijkt ook wel of ik deze tweede zwangerschap onzekerder en banger ben dan bij de eerste,.... ik heb volgende week woensdag de eerste echo; fingers crossed!
 
Jij ook alvast veel succes/plezier gewenst Uc2!

En dan te bedenken dat ik bij mijn 1e al bijna 12 weken was bij de 1e echo...... Ben blij dat ik nu niet zo lang hoef te wachten ;-)
 
Bedankt voor je lieve berichtje Huggy!

Het gevoel blijft dubbel, maar misschien ook wel uit "zelfbescherming"....

Nog een paar uur en dan weet ik meer!
 
Spannend!!! Je zal het vast op het forum vermelden, dus ik ga je berichtje in de gaten houden!

Morgen heb ik mijn 2e echo, en ik hoop zo dat deze weer goed is! Van mijn klachten is ook weinig over, alleen pijnlijke borsten en nog wat puistjes.Ik voel me behoorlijk gespannen momenteel, vrijdag is het een jaar geleden sinds het overlijden van ons zoontje. Ik weet dat ik moet proberen om er zo rustig mogelijk onder te blijven omdat stress waarschijnlijk de veroorzaker is geweest van mijn 3 miskramen... en een nieuw kindje is zó gewenst! Als die echo morgen goed is zal er vast een deel van de spanning van me af vallen!
 
O jeetje Huggy, dat wist ik helemaal niet!
Wat heftig zeg! Ja, je weet zelf ook wel dat stress niet goed is, maar ja, helemaal vermijden lukt toch nooit!
Best een heftige week voor jullie dus!?

Ik wens je een hele goede echo en alle positieve kracht die je maar nodig hebt!

Liefs!
 
Bedankt voor je lieve berichtje!

Zeker een heftige week, en heel dubbel. Verdriet om het verloren leven en blij met het nieuwe leven. We proberen het maar over ons heen te laten komen... We zijn vrij van werk en behalve de verloskundige hebben we alle andere afspraken deze week gecancelled, gewoon samen zijn en rust deze week...

Liefs!
 
Terug
Bovenaan