de opgezette darmen

hebben jullie ook zo last van die opgezette darmen en die opgezette buik.
Ik voel de hele dag een soort van baksteen in m'n buik en mijn broeken doe ik met een elastiekje dicht anders is het niet meer te houden.

Ik ben vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger.

Wie nog meer last van die darmen??

ikke....!!
tis niet te houden met die buik van mij!
Ben aan de lactulose..want kon al 8 dagen niet meer ..je weeeet wel!
maar die dikke buik die blijft ...lijk wel 4 maanden zwanger..ipv 2 ...hahahaha

Hoi meiden, ook ik heb hier vreselijke last van en ik heb gemerkt dat het het ergst is op de dagen dat ik moet werken. Raar he!!!! Voor de rest heb ik redelijk makkelijke ontlasting maar op de dagen dat ik moet werken pas echt geen 1 broek me meer en ga ik ook erg moeilijk naar het toilet. Ben nu bijna 8 weken en heb maandag mijn 1e gesprek bij de VK.

Groetjes en succes!!!

Ja hier nog iemand, ik heb er ook vreselijk veel last van. Ik krijg geen broek meer dicht zeg. Ik denk dat ik nu ongeveer een week of zeven heen ben. Ik heb vanmiddag de eerste afspraak bij de verloskundige en volgende week woensdag de eerste echo. Spannend!!

Jullie gefeliciteerd met jullie zwangerschappen...

Groetjes Natasja

Hoi Stans..
Ja idd..een beetje een kramperig gevoel..Op zich niet heel lekker,want ik ben er constant bang voor dat het mis zal gaan..Maarja..volgens anderen hoort het er wel bij..

Hier nog 1 die er ook last van heeft. Vooral na het eten en 'savonds/'s nachts. Dan ben ik ook misselijk en is mijn buik helemaal opgezet. Mijn darmen maken de mooiste geluiden, maar slapen: ho maar! 's Ochtends als ik dan weer wakker word, is mijn buikje weer mooi plat. Ik ben 's morgens wel misselijk, word ook steeds erger. Ik probeer nu telkens kleine beetjes te eten, en dat helpt wel.

jaaa ik heb ook last van mijn darmen! vaag hoor..
hebben jullie ook erg last van misselijkheid? En vanaf welke week?
Ik ben nog helemaal niet misselijk geweest. maar ben ook wel pas 3 weken ofzo zwanger..

Terug
Bovenaan