de opgezette darmen

Hallo Allemaal,

Ik heb ook vreselijk last van mijn darmen, ik heb zulke heftige krampen dat ik af en toe bijna flauw val van de pijn. Heb de hele dag door het gevoel dat ik naar de wc moet. en vaak is het ook zo.
Ik heb gisteren toch maar even de vk gebeld. Ik ben nog maar 7 weken, en ze heeft toch voor de zekerheid een inwedige echo gemaakt. het was nog heel klein en bijna niet te zien maar zag er verder wel goed uit. Het zijn dus echt mijn darmen die vervelend doen. Ik kan niet eens werken met deze pijn.
er is helaas erg weinig aan te doen, ik hoop alleen dat het snel weer over gaat, ga over 3 weken nog op vakantie, en hoop echt dat dat door kan gaan.

Succes iedereen ermee. en uiteraard ook gefeliciteerd!

grt Suzanne

Ik heb ook heel veel last van mijn darmen. Gewoon belachelijk. Heb al twee weken vezelpoeder van de ha gekregen. Als ik dit inneem (3x per dag, smerig), dan gaat het vrij goed. Maar oh wee als ik een dag of 1x vergeet dan is het weer net zo erg. Dan kan ik hele dagen niet. Ben pas 6 weken maar lijk wel 3 maanden, met mijn buik. Is ook vervelend met kleding, zit niet fijn zo.

Ga van de week toch nog maar een keer naar de ha denk ik. Zeker voor het onzekere he.

Yvonne

Ik had er vannacht weer veel last van, erg slecht geslapen, en ik eet ook slecht. Het staat me allemaal zo tegen, zelfs dingen die ik erg lekker vind willen er niet in. Dus alles met kleine beetjes, maar na het avond eten is het telkens weer raak. Ik zwel dan op als een ballon, en kan er dus de hele nacht last van hebben.

ik word helemaal gek van mijn darmen!! gelukkig heb ik geen last meer van die heftige krampen. maar ik voel me net een opgeblazen monster. ik heb al van alles geprobeerd maar  niks werkt.  ik ben gestopt met roken dus het gaat ook nog dubbel op. ik net mijn huisarts gebeld en ik kan straks een drankje ophalen en nu maar hopen dat het werkt!!

groetjes afke

Terug
Bovenaan