de oude garde en de rest

he Tamaar
het is toch wat de oude garde..........................
Ach ja als het maar gezellig is. Ik heb vandaag een beetje een vreetbui (altijd als ik ongi ben) ik heb zo'n zin in chips, maar mijn mannetje heeft laatst de zak leeggegeten. Zo gemeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben nu maar aan het snoep begonnen, maar dat is het ook niet. Nou ja dan maar even de tanden op elkaar en niet toegeven aan de vreetbui (haha)

groetjes  daan

Bij ons zijn ook de snoeptrommels leeg..niks,geen koekjes,geen chips,geen chocolade...het is wat... een vrouw alleen zonder iets lekkers te eten..dat wordt afkicken!!

Bij ons zijn ook de snoeptrommels leeg..niks,geen koekjes,geen chips,geen chocolade...het is wat... een vrouw alleen zonder iets lekkers te eten..dat wordt afkicken!!

Nou Swinnie
jij hebt het wel heel hoog zitten dat je het zelfs 3 keer vermeld (haha)
hier heb je een koekje van me

liefs daan

ik weet niet wie er nog allemaal online zijn, maar ik ga nu................. moet eigenlijk nog heel veel doen. Wilde ook veel doen vandaag, maar had daar toch geen zin in (hihi)

Groetjes Daan
tot de volgende keer maar weer

Terug
Bovenaan