De partners

We zijn allemaal blij dat we zwanger zijn, hebben het er veel over hier en ook over eventuele andere kinderen die er al zijn. Maar eigenlijk hebben we het nog niet echt over onze partners gehad, terwijl zij natuurlijk ook wel een beetje zwanger zijn ;)
Ben dus best benieuwd naar wie ons, vrouwen, op dit forum zo blij hebben gemaakt met dit nieuwe wondertje dat in ons groeit!

Mijn vriend heet Stefan (22), we zijn pas 4 maanden samen (!) en wonen sinds 2 weken samen (hoewel hij hier toch al niet meer was weg te slaan vanaf het begin). Gaat allemaal nogal snel bij ons dus, maar vooralsnog gaat het gelukkig goed met ons. We hebben elkaar leren kennen via zijn neef en mijn nicht die eens met elkaar afspraken waarbij wij werden meegesleurd (tussen hun is het nooit wat geworden, best ironisch). Hij is net zo blij als ik met dit kindje, al was het natuurlijk wel even schrikken voor ons beide toen we de positieve test zagen!

Ik ben al bijna (2 april) 10 jaar getrouwd met Marcel, ikzelf heet trouwens Heidi. Wij zijn al ruim 11 jaar samen. Hebben dus al een geweldige groooote zoon Mika van bijna 9,5. Vindt het zalig om toch nog een keer moeder te worden, en dat leeftijdsverschil vindt ik alleen maar lekker. Heb altijd intens genoten van Mika (dat doe ik nu nog steeds hoor) maar hij wordt al zo groot en vooral zelfstandig, dat nu een kleintje erbij heerlijk zal zijn.

dat is een hele goeie butterflyjess..
mijn man heet han hij is 25 jaar..
we hebben elkaar ontmoet op koniginnendag 2008, (hadden elkaar dus meteen op ons slechts gezien hihi genoeg gezopen allebei :) en we zijn in sept 2010 getrouwd.
han vind het heel erg spannend allemaal (ik trouwens ook) is allemaal zo nieuw en onbekend.. maar natuurlijk super blij..

Wat worden er weer goede ideeën gecreeërd op de maandag haha.
Mijn man heet Demis en is 36 jaar en ben sinds maart 2008 met hem getrouwd. Voor hem had ik een ander huwelijk waaruit mijn dochter Maud gekomen is.
We hebben elkaar ontmoet via het internet en sinds 2006 bij elkaar en ontzettend gelukkig!
Hij ziet Maud als zijn eigen dochter, dus maak mij totaal geen zorgen over de 2e.
Ik vind het heerlijk dat Maud nu 6 is en al lekker zelfstandig.

Nou hier ook wat info van mijn kant. Ik ben nu 2,5 jaar samen met Jelle. Hij is 24 jaar en dit wordt ons 1e kindje! We zijn begonnen als een vakantieliefde dus het kan toch echt uitgroeien tot iets moois..

Mijn man heet Jory en is 25 jaar. Wij zijn nu 2,5 jaar getrouwd. Wij konden elkaar van het werk, maar het klikte niet tussen ons. Eerlijk gezegd mochten we elkaar niet zo. Totdat we elkaar tegen kwamen in de kroeg haha en het was ook nog eens een kroeg waar we allebei nooit kwamen.
Wij zijn super blij met ons eerste kindje.

ButterflyJess, bij ons ging het ook best snel, wij woonde ook al na 4 maanden samen en zijn toen we bijna een jaar samen waren getrouwd.

Leuk idee dit!

Mijn vriend heet Hans en is 25 jaar. We zijn 6.5 jaar samen waarvan we 2 jaar samen wonen. Sinds de zomer wonen we in een eensgezinskoophuis. Dit is ons eerste kindje. Ik wist altijd al dat ik jong moeder wilde worden en ik was dan ook dolblij dat mijn vriend in de zomervakantie aangaf dat hij er nu ook aan toe was en er voor wilde gaan. Hij is er dus ook heel erg blij mee en is van alles aan het lezen en opzoeken rondom de zwangerschap/baby.

Terug
Bovenaan