De partners

hey allen
ik kom uit Utrecht.... en mijn lieve man is lekker blij en gelukkig met de uitslag! we genieten lekker van ons kleine mannetje en daar kan er nog wel één bij! Hij bedacht wel dat er nodig geklusd moest worden in het huis en de vakantieplannen konden we misschien ook maar beter veranderen, haha :)
leuk om hier een beetje te kletsen aangezien het verder niemand weet in mijn omgeving.... ik zie bij jullie al echo's gepland staan.... en ik denk nog; oja ik zal maar eens een verloskundige gaan bellen... liefs!

Hoi Meiden,
Ik ben Nice en woon met Peter mijn vriend samen in Coevorden.We zijn nog niet heel lang bij elkaar (3 jaar)maar wouden vanaf het begin af aan al wel een baby.Het was liefde op het eerste gezicht van mijn kant.Mijn vriend heeft nog geen kids,ik wel heb een zoontje van 3,5 jaar, hij heet ook Peter, daarom hou ik ook zoveel van ze ;-)
Liefs Nice

ik woon 5 jaar samen, ken mijn man 6 jaar, hebben een zoon van bijna 4 en zijn verleden jaar getrouwd.... noem liever nog even geen namen (wie weet wie er mee lezen) dat komt als we het verteld hebben.....\

mijn hubbie is helemaal blij, we wilde verleden jaar al graag een tweede maar toen is het misgegaan en was ik zwanger van een leegvruchtzakje. de eerste en tweede zwangerschap hebben beide complicaties geleverd dus vandaar dat we nog eventjes geacht hebben.... maar nu.. genieten we er met z'n 3-tjes van

Ik dan ook nog maar even ;-)
Ik ben sinds een jaar samen met mijn vriend Guido. We werken samen bij hetzelfde bedrijf, wonen sinds een half jaar samen.

Ik ben 25, hij 36.
Het is onze eerste kindje, een geluk bij een ongelukje.

Ik heb namelijk al jaren een onregelmatige cyclus, allerlei onderzoeken gedaan, men dacht aan kanker, maar er is gelukkig pap 3 geconstateerd, geen kanker! Door dat hele gedoe even gestopt met de pil en tadaaaaa zwanger :) Beide superblij.

Mijn 1e kindje heb ik van mijn ex die in mijn zwangerschap het gras ergens anders groener zag. Toen ze nog geen 1 was ben ik dan ook vertrokken.

Eind 2008 leerde ik een lieve man kennen waarmee ik pas in 2009 weer contact kreeg en toen ging alles in sneltrein vaart. Hij vroeg of ik bij hem wilde wonen en dat gebeurde toen hij in buitenland zat. Toen hij thuis kwam vertelde hij dat hij het toch aan durfde een kindje samen (had verteld dat hij niet wilde wegens erfelijkheid enzo dus ik had me daarbij neergelegd) Ben daarna gelijk zwanger geraakt terwijl het bij mijn dochter ruim 2 jaar duurde. Hij was als hij thuis was heel zorgzaam voor me en maakte zich altijd druk en zorgen als hij in het buitenland was.

Nu de 3e als een verrassing komt was ik bang dat hij dit niet wilde maar niets is minder waar en is al druk bezig met voorbereiden op en bekijken van omdat hij volgende maand weer voor 6mnd weg moet. Hij moet dus en de groei van zijn 1e zoon missen en zijn verjaardag en nu ook deze zwangerschap.

Ik probeer hem zoveel mogelijk op de hoogte te houden van alles. Zodat hij mee kan blijven genieten.

heel verhaal maar kon het ff niet korter maken sorry dames

Terug
Bovenaan