De pil

Hallo dames, Misschien klinkt dit heel stom hoor maar ik ben als de dood om weer zwanger te worden. ik kan gelukkig sinds een week echt genieten van mijn kleine mannetje en gaat de depressie al beter.We gaan de goede kant op. Ik ben 21 dagen na de bevalling ben ik weer begonnen met de pil.Na overleg met mijn huisarts toch weer hier voor gekozen.Ik ben de pil de tweede dag vergeten stomme ik.Maar daarna keurig weer iedere dag geslikt.En pas na 36 of 38 dagen na de bevalling seks gehad naja t stelde niet veel voor met hechtingen en littekens die nog zeer deden nu heb ik gisteren dus de laatste pil ingenomen voor de stopweek ( ik mag namelijk niet om de drie weken een stopweek omdat ik dan laat krijg van bloedarmoede was al zo voor me zwangerschap, dus pas na zes weken een stopweek) Ben dus rustig aan het afwachten tot ik ongesteld word maar ja wat als? Het is stom want we hebben zelfs condooms gebruikt maar ik voeg me af of er meer dames zijn met die angst? Vanwege mijn hms zou een tweede niet verstandig zijn en vanwege mijn leeftijd willen ze me helaas niet sterreliseren dus ja....de pil dus maar
 
Hey,
Er zijn ook andere voorbehoedsmiddelen... Ik zelf ga volgende week een spiraal laten zetten; ven veelste vergeetachtig voor de pil en condooms vind ik niks. Wil echt geen derde kind meer, dus ben nu ook erg voorzichtig. Hebben eigenlijk nauwelijks seks, want stel je voor dat... Nog paar weekjes (spiraal is pas veilig als ik de controle echo heb gehad ofzo...).

Liefs,

T
 
Hey T, ja hier ook bijna geen seks krijg het doodsbenauwd en bovendien ben ik pas na zes weken gaan kijken en doen en ik ben echt behoorlijk ingeknipt en ris een best litteken bovendien voel ik me totaal niet aantrekkelijk maar dat zullen wel meerdere vrouwen hebben.Vanwege mijn unie en inmiddels na onderzoeken ook eds mag ik geen spiraal. Best wel balen want ik zat daar wel echt aan te denken. Het is af en toe wel lastig om uit te leggen aan mijn vriend/ bijna man dat het van mij niet hoeft Hahaha maar dat zal wel goed komen x
 
Ohw daar heb ik nog nooit van gehoord...dat ga ik eens navragen..ik heb altijd de pil geslikt eigenlijk dus vandaar dat de huisarts dat ook weer aanraden denk ik omdat spiraal niet kon maar ik ga dit even navragen
 
Terug
Bovenaan